ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی سیگنچر
تکنولوژی

اعضای جدید خانواده سیگنچر ال جی در IFA 2018 معرفی می شوند

ال جی سیگنچر زیربرند تازه ای از ال جی است که محصولات لوکس این شرکت کره ای را شامل می شود. پیشتر این خانواده چهار محصول شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

ال جی سیگنچر زیربرند تازه ای از ال جی است که محصولات لوکس این شرکت کره ای را شامل می شود. پیشتر این خانواده چهار محصول شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا را شامل می شد. حالا شرکت ال جی خبر داده که قصد دارد در جریان نمایشگاه IFA 2018 که از شنبه آینده در برلین برگزار می شود محصولات تازه ای را به این مجموعه اضافه کند.

در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری ال جی در ایران جلب می کنیم.

الجی محصولات جدیدی از جمله خشک کن و یخچال پایین فریزر را برای اولین بار پس از سال 2016، به سری LG SIGNATURE اضافه نمود.

الجی الکترونیکس در نمایشگاه IF 2018  از محصولات جدید سری LG SIGNATURE خود شامل محفظه نگهداری نوشیدنی، خشک کن و یخچال پایین فریزر رونمایی خواهد کرد.

محصولات سری LG SIGNATURE که در سال 2016 رونمایی شدند از مفهوم «The Art of Essence» در فلسفه خود الهام گرفته اند. این محصولات تمام ویژگی هایی که باعث میشود از روح برند فاصله گرفته شود را حذف کرده و به همین خاطر توانسته محصولات را با ظاهری بسیار زیبا و ساده و در عین حال با برترین فناوریها و کیفیت در اختیار مشتریان گذاشته و حس خاص بودن به آنها بدهد.

ال جی سیگنچر

محفظه نگهداری نوشیدنی سری LG SIGNATURE با قاب فلزی درخشان خود میتواند تا 65 بطری را در خود جای داده و از فناوری هایی نوآورانه ای نظیر کنترل دمای چندحالته برای انواع نوشیدنیها بهره میبرد. یخچال کشویی قرار گرفته در این محفظه با بالابر خودکار به کاربر این امکان را میدهد تا با یک کلید به نوشیدنیها دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. همچنین این محفظه به فناوری تشخیص صدا مجهز شده که به وسیله آن میتوان درب یخچال را باز کرد و یا نور داخل یخچال را روشن کرد و بدون بازکردن درب محفظه داخل آن را نگاه کرد. امری که جلوی هدر رفتن سرما و یا صدمه زدن نور خورشید به نوشیدنیها را خواهد گرفت.

خشککن بسیار پیشرفته برای اولین بار به سری محصولات LG SIGNATURE  اضافه شده است. این خشککن با ظرفیت 10 کیلوگرم میتواند میزان لباسهای قرار گرفته در داخل خود را تشخیص داده و بدون نیاز به دخالت کاربر تنطیمات خود را با میزان وزن هماهنگ کند. قابلیت خشککردن مداوم با کمک سیستم تمیزکننده خودکار میتواند به صورت مدام در بالاترین میزان بهرهوری کار کند. چرا که این سیستم از بخار برای جلوگیری از جمع شدن کرک و پرز استفاده میکند.

 

ال جی سیگنچر

یخچال پایین فریز جدید LG SIGNATURE   از طیف وسیعی از ویژگیهای پیشرفته از جمله بالابر خودکار کشو برای دسترسی راحتتر به مواد غذایی بهره میبرد. درب خودکار بازشو این محصول نیز وقتی کسی به یخچال نزدیک میشود او را حس کرده و کاملا باز میشود. این قابلیت به خصوص برای کسانی که دستشان پر از مواد غذایی گوناگون است و نمیتوانند درب یخچال را باز کنند، بسیار کاربردی و ایدهآل است.

آقای Song Dae-hyun  رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی میگوید: تمام هدف محصولات  LG SIGNATURE ترکیب طراحی زیبا با آخرین فناوریهای روز و وفادار ماندن به ذات محصول است. گسترش سری محصولات   LG SIGNATURE به هفت محصول، به مصرفکنندگان این امکان را میدهد تا از لوازم خانگی منحصر به فردی که با هنر خاصی ساخته شدهاند لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی