ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جی بورد
تکنولوژی

کیبورد جی بورد از تصاویر سلفی شما استیکرهای جذاب می‌سازد

هر چقدر که کنسرسیوم یونیکد برای گسترش و ایجاد تنوع در ایموجی‌ها تلاش می‌کند، باز هم کافی نیست. در واقع می‌توان گفت هرگز کافی نخواهد بود چرا که سلایق افراد می‌تواند به اندازه تعداد انسان‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

هر چقدر که کنسرسیوم یونیکد برای گسترش و ایجاد تنوع در ایموجی‌ها تلاش می‌کند، باز هم کافی نیست. در واقع می‌توان گفت هرگز کافی نخواهد بود چرا که سلایق افراد می‌تواند به اندازه تعداد انسان‌های روی کره زمین متفاوت باشد.

برای همین گوگل راهکاری ارائه کرده که هر کس بتواند شکلک مخصوص خودش را در فضای مجازی بسازد. کیبورد گوگل موسوم به جی بورد، به تازگی از قابلیت Mini Stickers در این اپلیکیشن پرده‌برداری کرده است.

مینی استیکرها البته چیز جدیدی نیستند. گوگل سال گذشته همین قابلیت را با اسمی متفاوت (Selfie Stickers) برای پیام‌رسان Allo منتشر کرده بود و حالا به خاطر استقبال خوب کاربران تصمیم گرفته که همین خصوصیت را برای کیبورد محبوب خود هم ارائه کند.

جی بورد

برای آنکه از خودتان مینی استیکر بسازید، در جی بورد یک آیکن اختصاصی مشاهده خواهید کرد. با اشاره روی این آیکن می‌توانید از خودتان یک سلفی گرفته و منتظر جادوی اپلیکیشن بنشینید. چند ثانیه بعد، جی بورد چندین استیکر با حالت چهره و ژست‌های مختلف به شما تحویل می‌دهد.

حالا می‌توانید این استیکرها را در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مختلف (و نه فقط اپ‌های گوگل) استفاده کنید؛ خصوصیتی که مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت. برای ساخت مینی استیکرها لازم است که جی‌ بورد را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده باشید.

آخرین نسخه کیبورد گوگل را می‌توانید همین حالا از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی