ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر جدید سونی از معرفی گوشی اکسپریای جدید در IFA 2018 خبر می‌دهد

با مشاهده‌ی جدیدترین تبلیغات سونی، متوجه می‌شویم که این کمپانی ژاپنی به طور قطع تا پایان سال میلادی از اکسپریای جدید رونمایی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که این تلفن‌ هوشمند تا یکی یا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

با مشاهده‌ی جدیدترین تبلیغات سونی، متوجه می‌شویم که این کمپانی ژاپنی به طور قطع تا پایان سال میلادی از اکسپریای جدید رونمایی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که این تلفن‌ هوشمند تا یکی یا دو روز دیگر معرفی شود.

تیزر یاد شده جزئیات زیادی درباره‌ی این گوشی‌ مطرح نمی‌کند اما به نمایش درآمدن لوگوی اکسپریا در آن نشان می‌دهد که محصولی از این سری قرار است تا هشتم شهریور معرفی شود و از آنجایی که نمایشگاه IFA در حال برگزاری است، به نظر می‌رسد طی این رویداد اکسپریای جدید برای بازدید عمومی به نمایش گذاشته شوند.

بدین ترتیب شرکت ژاپنی قطعاُ از پرچمدارش یعنی اکسپریا XZ3 رونمایی خواهد کرد که با توجه به رندر‌های منتشر شده از آن نسبت به پیشینیان خود  تغییری زیادی در ظاهرش ایجاد نشده و از همان طراحی سنتی همیشگی بهره می‌برد.

علاوه بر این احتمال دارد شاهد معرفی میان رده‌هایی نظیر اکسپریا XA3 یا موبایل‌های دیگری باشیم اما به هر حال معرفی یک یا دو گوشی از سری اکسپریا قطعی است.

در نمایشگاه سال گذشته شاهد رونمایی گوشی های اکسپریا XZ1 و XZ1 Compact بودیم، شش ماه بعد گوشی های XZ2 و XZ2 Compact و XZ2 Premiuim معرفی شدند. اگر سونی قصد داشته باشد به روند همیشگی خود ادامه دهد، در IFA 2018 گوشی های XZ3 و XZ3 Compact را معرفی خواهند کرد.

تا به حال شایعات زیادی از مشخصات پرچمدار بعدی کمپانی سونی منتشر شده که بر اساس آنها این گوشی بریدگی بالای نمایشگر و دوربین دوگانه نخواهد داشت. علاوه بر این گفته شده که اکسپریا XZ3 از یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ استفاده می کند.

همچنین قرار است موبایل یاد شده به همراه یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود.

همانطور که می‌دانید نمایشگاه IFA که بزرگترین رویداد فناوری قاره اروپا به حساب می آید هر سال اوایل ماه سپتامبر در شهر برلین برگزار می شود. از چهارشنبه ۷ شهریور می توانید با پوشش اختصاصی دیجیاتو از این نمایشگاه همراه شوید. اگر می خواهید در رابطه با دیگر محصولاتی که انتظار می رود در IFA 2018 معرفی شوند اطلاعاتی کسب کنید، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا حمامی
    علیرضا حمامی | ۷ شهریور ۱۳۹۷

    لبه های خمیده داره؟!

مطالب پیشنهادی