ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی خاطره‌ انگیز Onimusha: Warlords ریمستر خواهد شد [تماشا کنید]

تب بازی‌های قدیمی بیشتر از همیشه داغ است. روز گذشته کپکام اعلام کرد که نسخه ریمستر بازی Onimusha: Warlords در روز ۲۵ دی ماه سال جاری برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان،‌ پی سی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

تب بازی‌های قدیمی بیشتر از همیشه داغ است. روز گذشته کپکام اعلام کرد که نسخه ریمستر بازی Onimusha: Warlords در روز ۲۵ دی ماه سال جاری برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان،‌ پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت.

البته این نکته را باید در نظر گرفت که ریمستر این بازی، شبیه به بازآفرینی کاملی که در رزیدنت اویل ۲ شاهد آن خواهیم بود نبوده و بیشتر به بازسازی گرافیک بازی برمی‌گردد. در ضمن قرار است تا علاوه بر حضور آهنگ‌های قدیمی و محبوب این عنوان، شاهد ترانه‌های جدیدی در این بازی هم باشیم و حالت سختی آسان هم از همان ابتدا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه اصلی این عنوان که در سبک اکشن ماجراجویی دسته بندی می‌شود در سال ۲۰۰۱ برای پلی استیشن ۲ منتشر شد و داستان شخصی به نام تاکشی کانشیرو را بازگو می‌کرد. این عنوان در زمان خودش با واکنش‌ها مثبت عده زیادی از منتقدان روبرو شد و به میانگین امتیازات 84 دست پیدا کرد.

از مجموعه اونیموشا ۴ نسخه اصلی و دو نسخه فرعی عرضه شده است. آخرین نسخه از این سری Onimusha Soul نام داشت که در واقع یک بازی تحت وب بود. پیش از این هم سگا اعلام کرده بود که قسمت چهارم بازی شورش در شهر را برای کنسول‌های نسل فعلی عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به جز Onimusha: Warlords به بازآفرینی کدام یک از فرنچایزهای قدیمی علاقه دارید؟‌‌ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hyperhope
    hyperhope | ۷ شهریور ۱۳۹۷

    واااای من عاشق این سری ام ، مخصوصا نسخه دوم که عااالی بود ، کاش هر چهار نسخه رو کالکشن میدادن.

مطالب پیشنهادی