ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Predator Thronos ایسر آشنا شوید؛ صندلی گیمینگ در قامت کابین خلبانی

آرزوی خلبانی جز معدود خواسته‌ هایی است که تقریباً همه پسر بچه‌ ها در کودکی‌شان آن را در سر می پرورانند. حال کمپانی ایسر از صندلی گیمینگ جدیدی در جریان رویداد IFA امسال رونمایی کرده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

آرزوی خلبانی جز معدود خواسته‌ هایی است که تقریباً همه پسر بچه‌ ها در کودکی‌شان آن را در سر می پرورانند. حال کمپانی ایسر از صندلی گیمینگ جدیدی در جریان رویداد IFA امسال رونمایی کرده که می‌تواند این آرزو را برای گیمر‌ ها به ارمغان بیاورد.

طراحان این صندلی متذکر شده‌اند که به نوعی قصد داشتند با طراحی این چنینی به گیمر اجازه‌ دهند، احساس یک فضانورد را هنگامی که در کابین فضاپیما قرار گرفته‌‌، تجربه کنند. از این رو آنها دستگاه یاد شده را «نسخه‌ای ارتقا یافته برای گیمر‌ های حرفه‌ای» خوانده‌اند.

به همین دلیل صندلی گیمینگ Predator Thronos بیشتر از آن که وسیله‌ای برای نشستن باشد، به دستگاه‌ های بازی‌ آرکید شباهت دارد. صندلی یاد شده ۱.۵ متر بلندی دارد و صندلی‌ های ارگونومیکی برای آن تعبیه شده که قادر است تا ۱۴۰ درجه بچرخد.

ضمناً محل قرارگیریِ راحتی برای پای گیمر ها در نظر گرفته شده که موجب می‌شود آنها بتوانند زمان طولانی روی این صندلی بنشینند و به بازی بپردازند.

علاوه بر این سیستمی به نام Rumbling برای این صندلی گیمینگ در نظر گرفته شده که می‌تواند بر اساس اتفاقات رخ داده در بازی، صندلی را بلرزاند و حس هیجان را به کاربر وارد کند.

سازندگان این صندلی گیمینگ باور دارند به راحتی می‌توان سه مانیتور ۲۷ اینچی را در محل‌ های تعبیه شده قرار داد. بدین ترتیب Predator Thronos به بهترین محصول برای تجربه‌ی بازی‌ های سبک شبیه سازی پرواز تبدیل می شود و البته می‌توان برای بازی‌ های استراتژیک نیز از این سیستم بهره گرفت.

هنوز کمپانی ایسر قیمت یا زمان عرضه‌ای برای این محصول در نظر نگرفته اما با توجه به ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود آن چنان ارزان نخواهد بود و گیمر‌ ها مجبورند برای خریدش هزینه‌ی زیادی بپردازند.

 

تماشا کنید: کمپانی Alienware در هتل هیلتون پاناما، یک اتاق مخصوص گیمر‌ ها ساخت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی