ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مرگ قبل از تحویل خودرو؛ سرنوشت تلخ یک خریدار شاکی از عدم تحویل خودرو

ظاهرا صنعت خودروسازی ایران به مرحله ای رسیده است که می تواند حتی قبل از تحویل خودرو نیز جان رانندگان را بگیرد. براساس ارزیابی صورت گرفته بیشترین انتقاد مصرف‌ کنندگان از فرایند فروش خودروهای سواری ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

ظاهرا صنعت خودروسازی ایران به مرحله ای رسیده است که می تواند حتی قبل از تحویل خودرو نیز جان رانندگان را بگیرد. براساس ارزیابی صورت گرفته بیشترین انتقاد مصرف‌ کنندگان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران مربوط به "تاخیر در تحویل خودرو" بوده است.
دیگر "تاخیر در تحویل" به واژه‌ ای آشنا و البته تکراری و پر غصه برای مصرف‌ کنندگان خودرو در ایران تبدیل شده است به‌ گونه ‌ای که خریداران خودروهای پرتقاضای داخلی و همچنین خریداران خودروهای وارداتی معمولا خودروی خریداری شده را با تاخیر قابل توجهی نسبت به آنچه که در قرارداد قید شده، دریافت می‌ کنند. اما این بار این تأخیر باعث وقوع قتل شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: در درگیری 3 نفر در یکی از نمایندگی های خودروی همدان یک نفر کشته شده است.
حسین بشری اعلام کرد: 2 نفر با حضور در یکی از نمایندگی‌ های خودرو شهر همدان به علت تاخیر در تحویل خودرو با مسئول این نمایندگی مشاجره کردند.
او ادامه داد: افزایش مشاجره و درگیری لفظی بین دو طرف ماجرا موجب شد که مالک نمایندگی با استفاده از سلاح گرم به سمت آنها شلیک کند. پس از شلیک تیر اول به سمت پای یکی از معترضان، اسلحه دچار مشکل شده و شلیک نکرد اما مالک نمایندگی اسلحه را کنار گذاشته و با استفاده از چاقو چندین ضربه به ناحیه سرو گردن دیگر فرد مراجعه‌کننده وارد کرد. تحویل خودرووی گفت: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از آنها که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان افزود: فرد دوم به خاطر اصابت گلوله در بیمارستان بستری شده و وضعیت عمومی وی مناسب گزارش شده است.
بشری گفت: پس از اعلام این موضوع به فوریت‌ های پلیسی 110 ماموران به محل مراجعه و با هماهنگی مقام قضایی مالک این نمایندگی دستگیر شد. وی تاکید کرد: متهم با پنهان کردن سلاح قصد انحراف در مسیر پرونده و مقصر جلوه دادن مصدومان را داشت که با هوشیاری پلیس و کشف سلاح در چاه فاضلاب، متهم به جرم خود اعتراف کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۹ شهریور ۱۳۹۷

    دیگه خودروساز ها به این سطح از عرفان رسیدن که مجوز حمل سلاح گرم واسه مدیران نمایندگی ها صادر می کنند که در مقابل احقاق حق ایستادگی کنند و خودشون هم توانایی اجرای قانون رو داشته باشند !
    احسنت به این تدبیر ! اصلا چه معنی داره آدم ماشینی که ثبت نام کرده رو به موقع تحویل بگیره !؟ تازه باید دو برابر هم پول بده اگه بهش توهین هم کردن حق نداره حرف بزنه ! واقعا متاسفم برای اون دسته از اشخاصی که واسه تحویل به موقع خودرو خودشون به مدیر نمایندگی اعتراض می کنند ! مدیر نمایندگی هر جور دلش خواست میتونه با شما برخورد کنه و شما حق حرف زدن نداری ! خجالت هم خوب چیزیه واقعا !
    من شخصا از مدیر اون نمایندگی که با درایت چنین پاسخ محکم و قاطعی داده سپاس گذارم و امیدوارم زودتر به ایشون بابت زحماتی که میکشن لوح تقدیر اهدا بشه !
    ?

  • amiriran
    amiriran | ۹ شهریور ۱۳۹۷

    ما خودمون انتخاب کردیم اینطور زندگی کنیم .
    مشکلی نیست عادت میکنیم.

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۸ شهریور ۱۳۹۷

    ظاهرا خودروسازی ایران به مرحله‌ای رسیده که جز اناالحق نیست

  • enrix
    enrix | ۸ شهریور ۱۳۹۷

    خدارو شکر که اسلحه الان غیرقانونیه اینطوری کشت و کشتار راه انداخته وای به روزی که بخواد آزاد بشه!اونوقت این ایرانیای عصبی با کلت و فشنگ میفتن به جون این و اون

    • molavy
      molavy | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

      آمار کشتار با سلاح گرم تو آمریکا از کشته های ایران با خودرو بیشتره

  • hosein n
    hosein n | ۷ شهریور ۱۳۹۷

    مشخصه خب گرونی تو هر جامعه ای اول از همه ناامنی به بار میاره.
    هفته پیش باتری ماشینمو بردن 370تومن کره ای خریده بود یه ماه پیش وضع خیلی خرابه

مطالب پیشنهادی