ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارت حافظه TOUGH
تکنولوژی

سونی مقاوم ترین و سریع ترین کارت حافظه SD دنیا را معرفی کرد

معرفی کارت های حافظه جدید عموما از سوی رسانه ها چندان پوشش داده نمی شوند اما داستان در مورد جدیدترین محصول سونی متفاوت است. کارت حافظه TOUGH سونی که به سری SF-G تعلق دارد به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

معرفی کارت های حافظه جدید عموما از سوی رسانه ها چندان پوشش داده نمی شوند اما داستان در مورد جدیدترین محصول سونی متفاوت است.

کارت حافظه TOUGH سونی که به سری SF-G تعلق دارد به منظور جلب رضایت عکاسان ماجراجو ساخته شده که تجهیزاتشان دائما در معرض ضربه، سقوط یا افتادن در آب قرار دارد؛ از اینرو سونی حافظه TOUGH را «مقاوم ترین و سریع ترین کارت SD دنیا» نامیده است.

این ادعا چندان هم بی مورد نیست چرا که TOUGH به لطف برخوردار بودن از ساختاری یکپارچه و یک تکه در مقابل خم شدن، سقوط و آب خلل ناپذیر شده است.کارت حافظه TOUGH

کمپانی ژاپنی مدعی است که این کارت توانایی مقاومت در برابر نیروی ۱۸۰ نیوتنی را دارد که ۱۸ برابر از کارت های استاندارد سه تکه بیشتر است. استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد غبار IP68 و مواد با استحکام بالا نیز از دیگر قابلیت های این سامورایی به شمار می روند.

کارت حافظه TOUGH
حذف بخش های حساس (سمت راست) در کارت حافظه جدید (سمت چپ)

سونی برای اجتناب از صدمات فیزیکی نظیر شکستن قطعات کانکتور یا قفل حفاظت فیزیکی، چنین قطعات حساسی را از ساختار کارت حافظه حذف کرده؛ از این رو مقاومت محصول جدید در برابر سقوط به ۵ متر افزایش یافته است.

مهم ترین دستاورد سونی در طراحی کارت حافظه SF-G TOUGH قربانی نکردن سرعت در برابر مقاومت است که باعث شده محصول جدید با پشتیبانی از واسط UHS-II و سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب ۳۰۰ مگابایت و ۲۹۹ مگابایت در ثانیه عنوان سریع ترین کارت حافظه را نیز به خود اختصاص دهد. این سرعت بالا امکان انتقال داده ها و ثبت تصاویر و ویدیوهای با کیفیت در کمترین زمان را برای عکاسان حرفه ای فراهم می کند.

کارت حافظه TOUGH با ظرفیت های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به ترتیب ۷۳، ۱۳۲ و ۲۷۶ دلار قیمت داشته و از اواسط مهر ماه روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی