ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آغاز فروش ویژه وانت های آمیکو با تحویل ۳۰ روزه

رئیس سازمان فروش شرکت ارس خودرو دیزل از آغاز شرایط جدید فروش ویژه وانت های آمیکو خبر داد. وحید محمدی در گفت و گويي اعلام کرد قیمت پیش بینی شده برای وانت های دوکابین 217 ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

رئیس سازمان فروش شرکت ارس خودرو دیزل از آغاز شرایط جدید فروش ویژه وانت های آمیکو خبر داد.
وحید محمدی در گفت و گویی اعلام کرد قیمت پیش بینی شده برای وانت های دوکابین 217 و تک کابین 145 میلیون تومان پیش بینی شده است .
وی با بیان این که زمان تحویل این خودروها کمتر از 30 روز خواهد بود، گفت: خودروهای ثبت نامی در حدود 20 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.به گفته محمدی، شرایط جدید فروش ویژه وانت های آمیکو تا 15 روز آینده ادامه خواهد داشت.
این خودرو های وانت که تولید شرکت چینی Huanghai هستند مجهز به موتور 4 سیلندر میتسوبیشی می باشند. نسخه دوکابین این خودروها با نام آسنا و نسخه تک کابین آن با نام آراز توسط ارس خودرو دیزل به فروش میرسد.
از نظر امکانات رفاهی نسخه دوکابین یعنی آسنا دارای امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری است که از آن جمله می توان به صندلی های طرح چرم، دوربین عقب و GPS اشاره کرد.آمیکوحداکثر ظرفیت حمل بار با پیکاپ دو کابین آمیکو  (آسنا)، 3200 کیلوگرم بوده و پیکاپ تک کابین آمیکو (آراز) نیز می تواند حداکثر 3450 کیلوگرم بار را جابجا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی