ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ARCHOS اندروید 8.1 کامل را به نمایشگرهای هوشمند آورد

گوگل چند وقتی است که سعی دارد دستیار دیجیتالی خود را به هر محصول و سرویسی که می توان تصور کرد بیاورد و تازه ترین کمپین این کمپانی، حول محور «نمایشگرهای هوشمند» شرکت هایی مثل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

گوگل چند وقتی است که سعی دارد دستیار دیجیتالی خود را به هر محصول و سرویسی که می توان تصور کرد بیاورد و تازه ترین کمپین این کمپانی، حول محور «نمایشگرهای هوشمند» شرکت هایی مثل لنوو، JBL و ال جی می گردد. در حالی که «آمازون اکو شو» فعلاً برنده اصلی این حوزه است، پیش بینی می شود که بازار نمایشگرهای هوشمند بزودی موفقیتی شبیه به بازار اسپیکرهای هوشمند را تجربه کند.

کمپانی ARCHOS هم که معمولاً هیچ فرصتی را برای ورود به بازارهای نوظهور از دست نمی دهد، اخیراً از سه نمایشگر هوشمند رونمایی کرده که البته با نمونه های قبلی تفاوتی اساسی دارند؛ این دیوایس ها، نه فقط از گوگل اسیستنت پشتیبانی می کنند، بلکه سیستم عامل اندروید را به صورت کامل به اجرا در می آورند.

آنطور که از محصولات فعلی بر می آید، نمایشگرهای هوشمند قرار است دیوایس هایی سبک وزن و شبیه به کروم کست باشند که کارایی های مشخصی دارند؛ نه اینکه صرفاً ورژنی بازنگری شده از اسمارت فون ها یا تبلت ها باشند. اما نمایشگرهای هوشمند ARCHOS دقیقاً همان محصولات بازنگری شده اند که البته بعید است نارضایتی کاربران را برانگیزند.

بدیهی است که با به اجرا در آوردن اندروید، نمایشگرهای هوشمند ARCHOS صرفاً به توانایی های گوگل اسیستنت محدود نشده اند و این دستیار، صرفاً یک قابلیت ارزش افزوده برای آنها به حساب می آید. هر سه دستگاه رزولوشنی یکسان را به نمایش در می آورند که که باعث می شود بزرگ ترین مدل (10 اینچ) کمترین تراکم پیکسلی را داشته باشد.

در نهایت باید افزود که سه نمایشگر هوشمند Hello 7 ،Hello 5 و Hello 10 طی ماه آتی روانه بازار اروپا می شوند و به ترتیب 150، 174 و 233 دلار قیمت خواهند داشت. در حال حاضر به عرضه بین المللی دستگاه اشاره ای نشده اما بعید است که اروپا تنها بازار هدف ARCHOS باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی