ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Wear OS
تکنولوژی

گوگل با ارائه یک به‌روزرسانی Wear OS را متحول خواهد کرد

گوگل ساعاتی پیش و با انتشار یک پست وبلاگی، از به‌روزرسانی اساسی سیستم عامل پوشیدنی‌های هوشمند خود موسوم به Wear OS خبر داد. تمرکز اصلی گوگل در این آپدیت روی کاربردپذیری سیستم عامل، ارائه قابلیت‌‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

گوگل ساعاتی پیش و با انتشار یک پست وبلاگی، از به‌روزرسانی اساسی سیستم عامل پوشیدنی‌های هوشمند خود موسوم به Wear OS خبر داد. تمرکز اصلی گوگل در این آپدیت روی کاربردپذیری سیستم عامل، ارائه قابلیت‌‌های جدید برای Google Health و دستیار اسیستنت و البته طراحی جدید رابط کاربری بوده است.

اولین تغییر را در منوی نوتیفیکیشن‌ها مشاهده خواهید کرد. حالا ناوبری در این محیط آسان‌تر شده، آیتم‌ها فشرده تر شده‌اند و به میان‌برهای جدید و کارآمدی در این بخش دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال، یک سوایپ ساده به سمت بالا می‌تواند کلیه نوتیفیکیشن‌های دریافتی‌تان را در یک صفحه به نمایش بگذارد . ضمنا از همینجا به پاسخ‌های هوشمند هم دسترسی دارید.

Wear OS

همچنین با سوایپ به پایین، دسترسی سریع به میان‌برهایی مثل گوگل‌پلی و قابلیت "Find my phone" برایتان فراهم می‌شود که تا پیش از این در Wear OS ممکن نبود. اما تغییر بعدی را در عملکرد گوگل اسیستنت مشاهده خواهید کرد. دستیار گوگل حالا در Wear OS هوشمندتر از همیشه شده و فرمان‌های پیچیده‌تری را برایتان انجام می‌دهد.

Wear OS

به عنوان مثال، می‌تواند هنگام رزرو هتل یا برنامه‌ریزی سفر با هواپیما اطلاعات لازم را به طور هوشمند در اختیارتان بگذارد. همچنین در صورت احتمال بارش شدید باران و برف یا وجود ترافیک سنگین در مسیر، گوگل اسیستنت می‌تواند از طریق ساعت به شما هشدار بدهد. و نکته خوب اینکه دستیار هوشمند گوگل به لطف یادگیری ماشینی هر روز در انجام این کار بهتر و دقیق‌تر خواهد شد.

Wear OS

اما در نهایت Google Health اپلیکیشنی بوده که در Wear OS دستخوش تغییرات فنی و ظاهری فراوانی شده. تیم سازنده این اپ برای هر چه کاربردی‌تر شدن برنامه، با سازمان بهداشت جهانی و انجمن قلب آمریکا وارد همکاری شده‌اند تا طبق اصول علمی شما را برای داشتن جسمی سالم کمک کنند. در راستای رسیدن به این هدف دو قابلیت Heart Points و Move Minutes به اپ اضافه شده که با ارائه پیشنهادات مختلف به شما برای رسیدن به اهداف سلامتی‌تان یاری می‌رسانند.

Wear OS

اپلیکیشن Health به سادگی و فقط با یک سوایپ به راست روی صفحه ساعت ظاهر می‌شود. گوگل اعلام کرده که کلیه تغییرات یادشده را ماه آینده برای Wear OS منتشر خواهد کرد؛ تقریبا هنگامی که Pixel Watch جدید گوگل روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی