ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر Beosound Edge بنگ اند الافسن با ظاهری شبیه به گوی هاکی معرفی شد

کمپانی بنگ اند الافسن با دستی پر به نمایشگاه IFA امسال آمده و به تازگی از اسپیکر مینیمال و متفاوت Beosound Edge رونمایی کرده است. این اسپیکر که اندازه ای تقریباً مشابه به لاستیک اتومبیل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

کمپانی بنگ اند الافسن با دستی پر به نمایشگاه IFA امسال آمده و به تازگی از اسپیکر مینیمال و متفاوت Beosound Edge رونمایی کرده است. این اسپیکر که اندازه ای تقریباً مشابه به لاستیک اتومبیل دارد، از ووفری 10 اینچی بهره می برد و به دو جفت درایور میان رده 4 اینچی و توییترهای 0.75 اینچی مجهز شده است. خروج صدا از دو طرف صورت می گیرد و می توان از اسپیکر در حالت ایستاده روی زمین یا متصل به دیوار استفاده کرد.

نکته جالب درباره Beosound Edge آن است که با چرخاندنش به طرفین می توانید ولوم را کنترل کنید و به همین خاطر، تمام بدنه دستگاه مثل یک گردونه کنترل صدا به نظر می رسد. البته برای تمام تنظیمات صدا نیازی به غلطاندن نیست و با کنترل های لمسی روی بدنه، قادر به تغییر موسیقی خواهید بود.

بنگ اند الافسن

بنگ اند الافسن به که استفاده ماهرانه از آلومینیوم معروف است در تولید این اسپیکر جدید هم از پوسته آلومینیومی استفاده کرده که به گفته خود کمپانی «با جدا افتادن از دیگر وسایل خانه، در میان شان جای می گیرد». ایده کلی این است که به خاطر بازتاب اشیا روی بدنه Edge، اسپیکر بنگ اند الافسن شکلی جذاب در کنار دیگر وسایل خانگی می یابد.

افرادی که قادر به آزمایش این اسپیکر بوده اند می گویند که در شلوغی نمایشگاه IFA، گوش سپردن به موسیقی با Edge چندان لذتبخش نیست اما می توانید از توانایی های این اسپیکر در پخش موسیقی در اتاق های بزرگ مطمئن باشید. ضمناً پورتی برای اکتیو بیس روی بدنه اسپیکر تعبیه شده که هنگام افزایش صدا، خروجی بیس را افزایش می دهد.

Beosound Edge اسپیکری وایرلس است که یا با بلوتوث و یا با AirPlay 2 و کروم کست کنترل می شود. یک شتاب سنج و یک حسگر ژیروسکوپ داخل بدنه دستگاه قرار گرفته که ژست های غلط خوردن را شناسایی می کنند و یک سنسور مجاورت سنجی هم در بدنه تعبیه شده که به هنگام نزدیک شدن به دستگاه، نورهای خاصی را روشن می کند. در نهایت باید افزود که اسپیکر Beosound Edge به هیچ وجه ارزان از راه نمی رسد و برای خریدش در ماه نوامبر، باید 3500 دلار هزینه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی