ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت دیزل
تکنولوژی

ساعت دیزل Full Guard 2.5 معرفی شد

دیزل یکی از زیربرندهای شرکت فسیل به حساب می‌آید که ساعت‌های بزرگی می‌سازد. سال پیش زمانی که اولین ساعت دیزل مجهز به Wear OS معرفی شد همه انتظارش را می‌کشیدند. با بدنه ۴۸ میلی متری‌اش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

دیزل یکی از زیربرندهای شرکت فسیل به حساب می‌آید که ساعت‌های بزرگی می‌سازد. سال پیش زمانی که اولین ساعت دیزل مجهز به Wear OS معرفی شد همه انتظارش را می‌کشیدند. با بدنه ۴۸ میلی متری‌اش On Full Guard یکی از بزرگ‌ترین ساعت‌های هوشمندی بود که تاکنون ساخته شده.

در حالی که اکثر شرکت‌ها از فرصت یک‌ساله میان محصول قبلی و ارائه محصول قبلی استفاده کرده‌اند تا ساعتی کوچک‌تر بسازند، دیزل تصمیم متفاوتی گرفت و محصول جدید خود تحت عنوان Diesel Full Guard 2.5 را معرفی کرد که اتفاقا از قبلی بزرگ‌تر هم هست.

ساعت دیزل

با بدنه ۵۶ میلی‌متری و نمایشگر ۱.۳۹ اینچی، دیزل Full Guard 2.5 بزرگ‌ترین تلفن هوشمند بازار به حساب می‌آید. از Wear OS گوگل بهره می‌برد و با NFC از قابلیت‌های Google Pay پشتیبانی می‌کند. همچنین از سنسور ضربان قلب و جی‌پی‌اس داخلی نیز بهره‌مند است تا اگر به دویدن و ورزش کردن علاقه‌مندید بتوانید از آن استفاده کنید.

ساعت دیزل

دیزل مدعی شده که ساعت Full Guard 2.5 می‌تواند تا دو روز با یکبار شارژ باتری دوام بیاورد که برای یک ساعت هوشمند مدت زمانی طولانی به حساب می‌آید که البته با توجه به عظمت این ساعت، یعنی جای زیادی برای باتری وجود دارد.

دیزل ساعت Full Guard 2.5 را در سه نسخه می‌فروشد: بدنه خاکستری با بند قهوه‌ای، بدنه مشکی با بند خاکستری و بدنه مشکی با بند مشکی. فروش این محصول از ماه اکتبر آغاز خواهد شد ولی هنوز قیمت این محصول اعلام نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی