ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا XZ3
تکنولوژی

تاریخ عرضه و قیمت موبایل سونی اکسپریا XZ3 اعلام شد

با وجود اندک بهبودهای سخت افزاری به وجود آمده نسبت به اکسپریا Z2 و مشخصاتی که اکسپریا XZ3 را در جایگاهی پایین تر از XZ2 Premium قرار می دهد، باور کردن قیمتی که سونی برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۱

با وجود اندک بهبودهای سخت افزاری به وجود آمده نسبت به اکسپریا Z2 و مشخصاتی که اکسپریا XZ3 را در جایگاهی پایین تر از XZ2 Premium قرار می دهد، باور کردن قیمتی که سونی برای پرچمدار تازه معرفی شده اش در نظر گرفته چندان راحت نیست.

سونی تصمیم گرفته قیمت 899 دلار را برای اکسپریا XZ3 برگزیند که اندکی غیرمعقول به نظر می رسد و احتمالاً کمکی به وضعیت نابسامان واحد موبایل این کمپانی نخواهد کرد. اکسپریا XZ3 نخستین موبایلی است که به نمایشگر QHD+ HDR OLED مجهز شده و از تکنولوژی پردازش تصویر براویا هم بهره می برد. سونی معمولاً پرچمدارانش را به پنل های LCD تجهیز می کند اما این بار ترجیح داده به سراغ پنل اولدی با استانداردهای HDR برود که زیبایی خاصی به نمایشگر می بخشند.

تمام این ها بدان معناست که خود دستگاه ابعاد بسیار بزرگی دارد؛ زیرا خبری از بریدگی نمایشگر نیست و حاشیه های بالایی و پایینی با معیارهای امروزی بسیار قطور هستند. البته این ضخامت، بهایی بوده که باید به خاطر اسپیکرهای بهبودیافته S Front Surround پرداخت می شد.

باقی مشخصات سونی اکسپریا XZ3 تمام آن چیزی است که از یک پرچمدار انتظار دارید. بنابراین احتمالاً باید بخشی از تقصیر را به گردن صنعتی انداخت که با قیمت گذاری های نجومی، سونی را هم به انتخاب چنین برچسب قیمتی برای XZ3 مجبور کرده. اکسپریا XZ3 قرار است در روز 17 اکتبر (25 مهرماه) روانه بازار شود و پیش فروش آن هم از روز 24 سپتامبر (دوم مهرماه) آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • MOHAMMAD pourabdullah
    MOHAMMAD pourabdullah | ۹ شهریور ۱۳۹۷

    آقا چرا با سونی لج هستید. قیمتش کمتر از پرچمداران اپل سامسونگ هستش. مشخصات‌ش خیلی خوب هست از نوت نه آیفون ایکس چیزی کم نداره

  • امیر
    امیر | ۸ شهریور ۱۳۹۷

    آخه ۹۰۰ دلار برای گوشی ای که خیلی از طرفداراشو از دست داده طی سالهای قبل خیلی زیاده.! سونی جان شما اول اعتماد طرفداراتو برگردون بعد قیمت رو ببر بالا... 750 دلار قیمت بهتری برای این گوشی بود. مخصوصا الان که پوکو فون و امثالهم با قیمتهای خیلی پایینتری اومدن به بازار.

  • Ggame
    Ggame | ۸ شهریور ۱۳۹۷

    خیلی خوبه که سونی هم پنل oled زده امیدوارم مشکلات سوختگی نمایشگر نداشته باشه

مطالب پیشنهادی