ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لانچر Poco Launcher شیائومی در پلی استور منتشر شد

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های شیائومی باشید، حتما با Pocophone F1 برخورد کرده‌اید؛ اسمارت‌فون منحصر به فرد این شرکت چینی که مدتی است همراه با رابط کاربری MIUI 9.6 روانه بازار شده. رابط کاربری پوکوفون که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های شیائومی باشید، حتما با Pocophone F1 برخورد کرده‌اید؛ اسمارت‌فون منحصر به فرد این شرکت چینی که مدتی است همراه با رابط کاربری MIUI 9.6 روانه بازار شده. رابط کاربری پوکوفون که شباهت زیادی به نووا لانچر دارد انیمیشن‌های سریع‌تر و قابلیت‌های استاندارد MIUI مثل پنهان کردن اپ‌ها و دسترسی به منوی کشویی را برای طرفداران شیائومی به ارمغان می‌آورد.

به نظر می‌رسد که شیائومی به طراحی جدید MIUI بسیار می‌بالد، برای همین تصمیم گرفته که این رابط کاربری را در قالب یک لانچر قابل استفاده برای کلیه دیوایس‌های اندرویدی روانه پلی‌استور کند. این محصول Poco Launcher نامگذاری شده است.

مهم‌ترین خصوصیت Poco Launcher این است که منوی کشویی را به رابط MIUI اضافه می‌کند. امکان جستجوی اپلیکیشن‌ها و دسته‌بندی بر اساس تاریخ نصب و عنوان، و همچنین رنگ آیکن جزو امکاناتی هستند که این لانچر به شما ارائه می‌دهد.

ضمنا از آنجا که Poco Launcher در اصل فیس لیفتی از رابط کاربری MIUI به حساب می‌آید، امکان شخصی‌سازی اپلیکیشن‌ها با پکیج‌های آیکن شخص ثالث را نیز خواهید داشت. به غیر از این می‌توانید اپلیکیشن‌های اضافه را از منوی کشویی پنهان کنید تا محیط خلوت‌تری برای کار در اختیار داشته باشید.

البته باید بدانید که Poco Launcher هنوز تکامل نیافته و بعضی قابلیت‌هایش به پایداری مطلوب نرسیده‌اند. بنابراین اگر موقع کار با آن به مشکل یا باگی برخورد کردید، تعجب نکنید. برای دانلود و تست این لانچر می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه کنید.

ضمنا در صورتی که برای دانلود از پلی‌استور مشکل داشتید، می‌توانید فایل APK لانچر را مستقیما از این لینک دریافت کنید.

POCO Launcher

POCO Launcher

سازنده: .Xiaomi Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohsen tagezade
    mohsen tagezade | ۸ شهریور ۱۳۹۷

    شیامی لانچرش به درد نمیخوره من خودم شیامی دارم ولی یه لانچر دیگه زدم

مطالب پیشنهادی