ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Hungry Dragon؛ کوسه‌ها به پرواز درآمدند

در بازی‌هایی که موجودات دریایی جزو نقش‌های اصلی هستند، معمولا اولین کاری که به ذهن‌مان می‌رسد ماهی‌گیری است اما Future Games of London نزدیک به شش سال پیش یک تجربه کاملا متفاوت از ایده را رقم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

در بازی‌هایی که موجودات دریایی جزو نقش‌های اصلی هستند، معمولا اولین کاری که به ذهن‌مان می‌رسد ماهی‌گیری است اما Future Games of London نزدیک به شش سال پیش یک تجربه کاملا متفاوت از ایده را رقم زد؛ در «کوسه گرسنه» (Hungry Shark) این بار کنترل کوسه‌ها را داشتید و باید به جان انسان‌ها و هر چیزی که می‌دیدید، می‌افتید.

انگار نوبت به انتقام رسیده بود و بازیکن هم باید در این راه آن‌ها را کمک می‌کرد. Hungry Shark ادامه یافت و بازی در هر قسمت توانست محبوبیتش را افزایش دهد. به گونه‌ای که Hungry Shark World تنها در شش روز به رکورد 10 میلیون دانلود رسید. بیشتر از آسفالت 9 و خیلی بازی‌های معروف دیگری که تاکنون دیده‌ایم.

Hungry-Shark-Evolution
نمایی از Hungry Shark World؛ بازی سال 2016 منتشر شد.

حالا «اژدهای گرسنه» (Hungry Dragon) آمده تا با قرار دادن سری در مسیری متفاوت، پتانسیل‌های جدید مجموعه را به نمایش بگذارد. برخلاف گذشته که عمدتا زیر دریا بودید و نهایت می‌توانستید کمی روی آب بیاید، این بار بازی کنترل اژدهایان را به بازیکن می‌دهد و با آن‌ها باید هر موجود زنده‌ای که می‌بینید را بخورید.

Hungry Dragon از همان فرمول قسمت قبلی استفاده کرده‌ است. در اینجا هم میزان سلامتی اژدهای داستان با گذر زمان کاهش پیدا می‌کند و تنها راه برای اینکه نمیرید، این است که پرندگان، حشرات، انسان‌ها، حیوانات و هر چیز قابل خوردنی که وجود دارد را بخورید و ضمن گرفتن امتیاز، نوار جان‌تان را هم پر نگه دارید.

Hungry Dragon
با آنالوگ سمت چپ صفحه اژدها را حرکت داده و اگر دست‌تان را روی سمت راست صفحه نگه‌ دارید، برای مدت کوتاهی سرعت او بیشتر می‌شود.

در این میان چالش‌هایی نیز وجود دارند که باعث شده‌اند بازی از سادگی زیاد خود ضربه نبیند. در Hungry Dragon اژدهایان دیگری هستند که گاهی اوقات مجبورید با آن‌ها رو‌به‌رو بشوید، بعضی موجودات زنده دارای سطح بندی هستند و به همین خاطر اگر با اژدهای ضعیف‌تر به سمت آن‌ها بروید ضربه می‌خورید و انسان‌ها نیز بعضا با تیر و کمان سعی می‌کنند جلوی‌تان را بگیرند.

از این جور چالش‌ها در جای جای بازی دیده می‌شود و چون این بار محیط‌ها تنوع خیلی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند، بنابراین هر بار ممکن است با تهدیدی متفاوت مواجه شوید. البته این حرف‌ها به معنی افزایش درجه سختی Hungry Dragon نیست و اگر حواس‌تان را جمع کنید، زمان زیادی را می‌توانید پرواز کرده و داستان انتقام کوسه‌ها را ادامه دهید.

Hungry Dragon
جدا از خرید اژدهایان قدرتمند‌تر و حتی تغییر ظاهر آن‌ها، در بازی موجوداتی نیز وجود دارند که با گرفتن‌شان می‌توانید یک سری مزیت‌ها به دست بیاورید.

Hungry Dragon تمام آن چیزهایی که با Hungry Shark دیده بودیم را گسترش می‌دهد. اگر در Hungry Shark به خاطر تعداد کم منطقه‌ها بازی رنگ و بوی خستگی به خودش می‌گرفت این بار با نقشه بزرگتری روبه‌رو هستیم، اگر موجودات کمی برای خوردن وجود داشت حالا حتی عنکبوت‌ها را هم می‌توانید بخورید، اگر کوسه‌ها بیش از اندازه شبیه بودند در اینجا اژدهایان تفاوت‌ ظاهری خوبی دارند.

بازی به عنوان جدیدترین قسمت از سری Hungry از این «اگر»ها زیاد دارد و هر چند انقلابی در فرمول سری ایجاد نمی‌کند ولی توانسته نسبت به Hungry Shark World پیشرفت‌هایی داشته باشد. بنابراین اگر پیشتر طرفدار سری بودید، Hungry Dragon مطمئنا دوباره سرگرم‌تان می‌کند. در غیر این صورت شاید بهتر است دور این مجموعه را خط بکشید.

Hungry Dragon

Hungry Dragon

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 639 / 302 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی