ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندر رسمی اپل واچ 4 و افزایش 15 درصدی ابعاد نمایشگر

کمپانی اپل تقریباً یک سال پیش نسل سوم ساعت های هوشمند خود را به بازار معرفی کرد و حال به نظر می رسد شرکت ساکن کوپرتینو، برای عرضه «اپل واچ 4» آماده شده است. [caption ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

کمپانی اپل تقریباً یک سال پیش نسل سوم ساعت های هوشمند خود را به بازار معرفی کرد و حال به نظر می رسد شرکت ساکن کوپرتینو، برای عرضه «اپل واچ 4» آماده شده است.

اپل واچ 4
اپل واچ 4 (سمت راست) و اپل واچ 3 (سمت چپ)

تصویری که مشاهده می کنید به تازگی در اینترنت منتشر شده و طبق ادعای منبع، رندر رسمی اپل واچ 4 را نشان می دهد. با توجه به این رندر، محصول جدید اپل نسبت به نسل قبلی خود از نمایشگر بزرگتری بهره مند شده که این موضوع با اخبار قبلی مبنی بر افزایش 15 درصدی ابعاد صفحه نمایش اپل واچ 4 مطابقت دارد.

البته شرکت سازنده برای دستیابی به نمایشگر بزرگتر، ابعاد بدنه را چندان تغییر نداده اما با کاهش حاشیه ها و استفاده از طراحی تمام صفحه، توانسته به هدف خود برسد.

صفحه ساعت آنالوگ اپل واچ 4 اطلاعات بیشتری مانند شاخص نور فرابنفش را به نمایش می گذارد

علاوه بر افزایش ابعاد نمایشگر، شاهد نمایش اطلاعات بیشتری در صفحه ساعت آنالوگ اپل واچ 4 هستیم که شامل مواردی مانند تاریخ، وضعیت آب و هوا، شاخص نور فرابنفش، طلوع و غروب آفتاب، میانبر اپل میوزیک، کره زمین (احتمالاً با امکان چرخش توسط کاربر)، قرار ملاقات بعدی با توجه به تقویم و میانبر فعالیت ها می شود.

در زمینه طراحی بدنه نیز (همان طور که در تصویر مشاهده می کنید) اپل واچ جدید تغییرات اندکی نسبت به نسخه قبلی داشته و تنها نکته قابل توجه، حضور یک سوراخ کوچک در سمت راست بدنه است که احتمالاً برای یک میکروفن اضافی در نظر گرفته شده.

هنوز اطلاعی از تاریخ عرضه و قیمت نهایی اپل واچ 4 در دست نیست اما به احتمال زیاد این محصول در تاریخ 21 شهریور همراه با آیفون های جدید به بازار معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی