ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگرهای تاشو
تکنولوژی

سامسونگ مسئولیت تأمین نمایشگرهای تاشوی شیائومی و اوپو را بر عهده می‌گیرد

به گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ جنوبی، سامسونگ به دنبال راهی است که پس از عرضه گوشی تاشوی خود به بازار (احتمالا در سال ۲۰۱۹) فناوری به کار رفته در آن را بین سایر برندها نیز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

به گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ جنوبی، سامسونگ به دنبال راهی است که پس از عرضه گوشی تاشوی خود به بازار (احتمالا در سال ۲۰۱۹) فناوری به کار رفته در آن را بین سایر برندها نیز گسترش بدهد. در راستای این هدف، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای می‌خواهد مسئولیت تأمین پنل‌های اولد انعطاف پذیر Oppo و شیائومی را بر عهده بگیرد؛ دو شرکت چینی که قصد ورود به بازار موبایل‌های تاشو را دارند.

گزارشات حاکی از آنند که سامسونگ دیسپلی تا کنون نمونه‌های آزمایشی از پنل‌های تاشو را به شرکت‌های اصلی اوپو و شیائومی در چین ارسال کرده. نکته جالب توجه این است که نمایشگرهای تولیدی سامسونگ برای دیوایس‌های تاشو با پنل‌های اولد انعطاف‌ پذیری که در سری نوت یا گلکسی اس به کار برده کاملا متفاوت خواهد بود.

سامسونگ تا سال آینده حدود یک میلیون پنل تاشو تولید خواهد کرد

غول کره‌ای به احتمال زیاد سومین سری اصلی از گوشی‌های جدیدش را گلکسی X یا گلکسی F نامگذاری خواهد کرد، و در حال حاضر فقط یک کارخانه در کره‌ جنوبی وجود دارد که می‌تواند برای این سری جدید پنل‌های تاشوی حساس به لمس بسازد.

سامسونگ با اطمینان زیادی از ارائه یک محصول با کیفیت صحبت می‌کند و به نظر می‌رسد که گوشی‌های تاشوی آن قیمت بالاتری از دیوایس‌های تاشوی شیائومی، اوپو یا حتی هوآوی داشته باشند. با این وجود سامسونگ خواستار آن است که با تأمین پنل‌های تاشوی سایر شرکت‌ها بتواند مفهوم گوشی‌های تاشو را با سرعت بیشتری در اذهان مشتریان جا بیندازد.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سامسونگ تا سال آینده قریب به یک میلیون پنل تاشو تولید خواهد کرد که این آمار در سال ۲۰۲۰ به پنج میلیون پنل خواهد رسید. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که استراتژی تبلیغاتی سامسونگ برای تصاحب بازار آینده موبایل چطور پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی