ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید فیفا 19 به مناسبت قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا [تماشا کنید]

سرانجام روز گذشته قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و از آن‌ جایی که این رقابت‌ها امسال به طور رسمی در قسمت جدید از سری فیفا حضور دارد، الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از فیفا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

سرانجام روز گذشته قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و از آن‌ جایی که این رقابت‌ها امسال به طور رسمی در قسمت جدید از سری فیفا حضور دارد، الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از فیفا 19 را با محوریت این مسابقات منتشر کرده است.

در این ویدیو شاهد نمایش داده شدن رقابت‌های اروپایی از بخش داستانی و مربیگری گرفته تا حالت آنلاین بازی هستیم و به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز امسال حساب ویژه‌ای رو استفاده از لیگ قهرمانان اروپا باز کرده است.

در ضمن جدا از امکان انجام کارهایی همچون شرکت در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و دنبال کردن این مسابقات به طور جداگانه،‌ در حالت Kick Off هم می‌توانید تا تک مسابقه‌ای را به عنوان یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام دهید و صد البته که به جز لیگ قهرمانان، دیگر رقابت‌های اروپایی مانند لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا‌ هم به شکل رسمی به فیفا ۱۹ اضافه شده‌اند.

همچنین آن‌طور که از این تریلر پیداست، دیالوگ‌های جدیدی از گزارشگر‌های بازی برای بخش رقابت‌های اروپایی ضبط شده که قطعا روی فضاسازی بهتر این رقابت‌ها در فیفا 19 موثر خواهند بود.

در بخش Ultimate Team این بازی هم قرار است تا بازیکنانی که در هر کدام از رقابت‌های اروپایی حضور دارند، کارت مخصوص به آن رقابت‌ها را در فیفا 19 دریافت کنند.

در ضمن،‌ در فیفا 18 می توانستید خودتان تصمیم بگیرید که الکس هانتر به کدام تیم برای دنبال کردن فوتبال خود برود. حال این قضیه در فیفا 19 به حضور او در تیم رئال مادرید محدود شده تا بتوانید رویای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا را با او دنبال کنید و تعداد زیادی از بازیکنان مشهور فوتبال،‌ از جمله هری کین، کریستیانو رونالدو، نیمار، پوگبا و کوین دی بروین طی بخش داستانی با الکس در راه رسیدن به این رویا همراه خواهند شد.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان،‌ نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Khashayar
    Khashayar | ۹ شهریور ۱۳۹۷

    چرا فیفا، ایم بارسا و مسی رو تو حاشیه رونده؟
    مثلا بخش داستانیش

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۹ شهریور ۱۳۹۷

      چون بارسا قرارداد همکاری با PES 2019 داره

مطالب پیشنهادی