ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات سخت افزاری و نخستین تصاویر زنده از گوگل پیکسل 3

بعد از گزارش ها و شایعاتی پی در پی که تقریباً هرآنچه لازم بود درباره موبایل گوگل پیکسل 3 اکس ال بدانیم را فاش کردند، بالاخره نوبت به مدل کوچک تر این خانواده، یعنی پیکسل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

بعد از گزارش ها و شایعاتی پی در پی که تقریباً هرآنچه لازم بود درباره موبایل گوگل پیکسل 3 اکس ال بدانیم را فاش کردند، بالاخره نوبت به مدل کوچک تر این خانواده، یعنی پیکسل 3 رسیده تا سوژه افشاگری ها باشد و اخیراً شاهد انتشار تصاویر زنده و اسکرین شات هایی مرتبط با این موبایل پرچمدار هستیم.

پیش از هر چیز همانطور که در شایعات هم شنیده بودیم، پنل پشتی پیکسل 3 به دو بخش تقسیم شده؛ یک بخش شیشه ای براق در بالا و یک بخش شیشه ای مات در پایین که بیشترین فضا را در پنل پشتی اشغال کرده. علاوه بر این می توان دید که گوگل یک بار دیگر از سنسوری واحد به عنوان دوربین اصلی استفاده کرده و فلاش LED نیز در کنار آن خودنمایی می کند. در نقطه ای دیگر از همین پنل، حرف «G» از «Google» به چشم می خورد و اندکی بالاتر، اسکنر اثر انگشت جا قرار گرفته است.

با نگاهی به پنل جلویی گوگل پیکسل 3 مشخص می شود که باید منتظر نمایشگری 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 باشیم که رزولوشن 2160x1080p را به نمایش در می آورد. برخلاف پیکسل 3 اکس ال بزرگ تر، در این مدل خبری از بریدگی نمایشگر نیست اما برخی از مشخصات مانند دوربین دوگانه سلفی و اسپیکرهای استریو میان هر دو موبایل به اشتراک گذاشته شده است. مشخصاتی مانند اچیپست اسنپدراگون 845 و 4 گیگابایت حافظه رم پیشتر فاش شده بودند و اسکرین شات های جدید هم آنها را تایید می کنند؛ ضمناً در یکی از اسکرین شات ها آمده که باتری دستگاه ظرفیتی معادل 2915 میلی آمپر ساعت دارد.

در حال حاضر گوگل برای معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس در روز نهم اکتبر (17 مهرماه) برنامه ریزی کرده و انتظار می رود به فاصله چند روز از برگزاری مراسم معارفه، هر دو دستگاه روانه بازار می شوند. تا امروز گفته می شد که خانواده پیکسل 3 در انحصار اپراتور مخابراتی ورایزن باقی می ماند، اما شخصی که تصاویر زنده اخیر را منتشر کرده می گوید که دستگاه در حال آزمایش برای سازگاری با دیگر شبکه ها بوده که نشان می دهد قرارداد با ورایزن احتمالاً موقتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۹ شهریور ۱۳۹۷

    مدل معمولی از مدل XL خیلی بهتره خدایی... هم طراحیش بهتره هم اینکه همون سخت افزارو داره. فقط اگه یکم حاشیه هارو کمتر میکرد بهتر بود ولی بازم این از مدل xl خیلی بهتره.

مطالب پیشنهادی