ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مکعب هوشمند Huawei
تکنولوژی

مکعب هوشمند هواوی فراتر از یک مکعب ساده است

مکعب هوشمند هواوی اصلا یک مکعب نیست و چیزی شبیه به یک استوانه است. در واقع این استوانه ادغامیست از یک مودم 4G، روتر بی سیم خانگی، یک اسپیکر ۳۶۰ درجه‌ و نتیجه‌ی همکاری آمازون ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۰

مکعب هوشمند هواوی اصلا یک مکعب نیست و چیزی شبیه به یک استوانه است. در واقع این استوانه ادغامیست از یک مودم 4G، روتر بی سیم خانگی، یک اسپیکر ۳۶۰ درجه‌ و نتیجه‌ی همکاری آمازون و هواوی که احتمالا از الکسا و همینطور برخی از ویژگی های تفسیر نشده‌ی دیگر هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

مکعب هوشمند هواوی تلاشی از این شرکت برای ورود به دنیای تولید اسپیکر های بی سیم به شمار می رود. تا امروز شرکت های زیادی به تولید اسپیکر های هوشمند پرداخته‌اند. هوم پاد اپل، دستگاه های Google Home Family، اسپیکر های اکوی آمازون، اسمارت دیسپلی لنوو و همینطور اسپیکر های بیکسبی سامسونگ.

هدف هواوی از ایجاد درگاهی برای سیم کارت LTE در مکعب هوشمند خود نفوذ افزایش قدرتش در تولید ابزار تکنولوژی شبکه است. پشتیبانی از سیم کارت LTE باعث می شود که این مکعب هوشمند تبدیل به هات اسپات 4G شود. علاوه بر این، این دستگاه دارای پورت اترنت است که می تواند مکعب چینی را تبدیل به یک روتر بی سیم کند که البته از دستیار صوتی هوشمند الکسا هم بهره می برد.

مکعب هوشمند Huawei

هنوز خبر دقیقی از تفاوت های دستیار الکسای مکعب هوشمند هواوی در اختیار نیست. همچنین قیمت این دستگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما اعلام شده که قیمت این مکعب هوشمند نزدیک به زمان عرضه اعلام خواهد شد. بنا بر ادعای شرکت چینی، این دستگاه در کریسمس امسال در اروپا عرضه خواهد شد و مکعب هوشمند هواوی به آمریکا فروش نرسد. هواوی همچنین برنامه‌ای برای عرضه‌ی این نسخه از مکعب هوشمند در چین نخواهد داشت و احتمالا این دستگاه را با دستیار صوتی که به زبان مادری کشور چین مسلط باشد عرضه خواهد کرد.

اسپیکر هوشمند هواوی ارتفاعی ۲۱۸ میلیمتری و قطری ۱۱۶ میلی متری دارد و وزن این دستگاه ۹۰۰ گرم است. پشتیبانی از LTE Cat.6 تا سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و همچنین پشتیبانی از شبکه بی سیم 802.11ac از ویژگی های این دستگاه به شمار می روند.

هنوز هیچ ارزیابی دقیقی از کیفیت صدای ارائه شده از این دستگاه در اختیار نیست و فعلا باید به ادعای هواوی که قول کیفیت صدای فوق العاده و قدرتمندی را داده است اعتماد کنیم. بنابراین سوالات زیادی راجع به این دستگاه باقی می ماند که تا اطلاع ثانوی نمی توان پاسخ دقیقی به آن ها داد. تنها چیزی که می توان با اطمینان راجع به آن اعلام کرد این است که مکعب هوشمند هواوی اصلا یک مکعب نیست!

در انتهای مطلب می‌ توانید تصاویر بیشتری از این مکعب هوشمند را مشاهده بفرمایید:

مکعب هوشمند Huawei

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر حاتمی
    امیر حاتمی | ۹ مهر ۱۳۹۷

    جان من اونی که این مطلب نوشته به مقض ش فشار بیاره ببینه این مکعبه آخه انیشتین

مطالب پیشنهادی