ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزان فروش سری هواوی پی 20 و میت 10 از ۱۰ میلیون نسخه گذشت

سه ماه پیش هواوی خاطر نشان کرد تا به حال میزان فروش پرچمداران جدیدش یعنی پی 20 و پی 20 پرو به رقم ۶ میلیون گوشی رسیده است. حال این کمپانی چینی اعلام نموده که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

سه ماه پیش هواوی خاطر نشان کرد تا به حال میزان فروش پرچمداران جدیدش یعنی پی 20 و پی 20 پرو به رقم ۶ میلیون گوشی رسیده است. حال این کمپانی چینی اعلام نموده که تا به حال ۱۰ میلیون هواوی پی 20 و پی 20 پرو به بازار های جهانی عرضه شده است.

این میزان عرضه می‌تواند دستاورد بزرگی برای شرکت هواوی باشد چرا که تنها ۵ ماه از عرضه‌ی جهانی پرچمداران کمپانی چینی می‌گذرد. همچنین این شرکت میزان فروش پرچمداران قبلی اش یعنی سری پی 10 را افشا نکرده و به همین دلیل نمی‌توان به طور صحیح، دو آمار را با یکدیگر مقایسه کرد.

میزان فروش پرچمداران جدید نسبت به مدل‌های قبلی ۸۱ درصد افزایش یافته

با این وجود باید توجه داشت در خردادماه اعلام شده بود، میزان فروش پرچمداران جدید یعنی هواوی پی 20 و پی 20 پرو (همان ۶ میلیون گوشی)، نسبت به میزان عرضه‌ی نسل قبلی‌شان در بازه‌ی زمانی مشابه،تقریباً ۸۱ درصد افزایش یافته است.

البته باید در نظر داشت هواوی در زمان عرضه‌ی دو نسخه‌ی پی 10 و پی 10 پرو، برایشان هدف فروش ۱۰ میلیونی در نظر گرفته بود. رقمی که اکنون پرچمداران جدیدش در نیمه ی راه به آن رسیده‌اند چرا که چند ماه پیش، کمپانی چینی اعلام کرده امیدوار است تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، ۲۰ میلیون موبایل پی 20 و پی 20 پرو بفروشد.

علاوه بر این، دومین تولید کننده‌ی موفق تلفن هوشمند تایید نمود که میزان عرضه‌ی هواوی میت 10 و میت 10 پرو پس از گذشت ۱۰ ماه از تاریخ عرضه‌شان، به رقم ۱۰ میلیون موبایل رسیده است. با این حال به نظر می‌رسد رسیدن به چنین دستاورد‌هایی موجب شده انتظار هواوی از محصولاتش بالاتر رود و به همین دلیل است که اکنون کمپانی چینی روی معرفی رسمی میت 20 و میت 20 پرو در روز ۲۴ ام مهرماه تمرکز کرده است.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی هواوی پی 20 پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mshadi
    mshadi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

    هواوی عالیه

مطالب پیشنهادی