ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ P65
تکنولوژی

لپ تاپ MSI P65 با پردازنده Core i7 و گرافیک مجزا معرفی شد

نمایشگاه IFA 2018 مثل همیشه شاهد رونمایی از تعداد بسیار زیادی لپ تاپ بوده که یکی از قوی ترین مدل های آن به دست MSI توسعه پیدا کرده است. این کمپانی لپ تاپ P65 Creator ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

نمایشگاه IFA 2018 مثل همیشه شاهد رونمایی از تعداد بسیار زیادی لپ تاپ بوده که یکی از قوی ترین مدل های آن به دست MSI توسعه پیدا کرده است.

این کمپانی لپ تاپ P65 Creator را با تمرکز بر طراحان و توسعه دهندگان تولید کرده و از این رو شاهد تعبیه سخت افزارهایی قدرتمند در آن هستیم.

این دستگاه از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با پنل IPS، فناوری اختصاصی True Color 2.0 و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از Adobe RGB بهره می برد که بخش قابل توجهی از پنل جلو را به خود اختصاص داده و در اطراف آن حاشیه های باریک ۴.۹ میلی متری به چشم می خورد. لپ تاپ P65

لپ تاپ P65 در دو مدل نقره ای و نسخه محدود سفید عرضه خواهد شد که پیکربندی های آنها با هم متفاوت است.

از ویژگی های سخت افزاری نسخه نقره ای باید به پردازنده نسل هشتم Core i7، تا ۳۲ گیگابایت رم، پردازشگر انویدیا جی فورس GTX 1060 یا 1050Ti و حافظه داخلی M.2 SSD اشاره کرد. در کناره های دستگاه نیز درگاه های Type-C، Type-A، کارت SD، هدفون و HDMI تعبیه شده.لپ تاپ P65

نسخه محدود سفید رنگ هم مشخصاتی مشابه دارد اما نمایشگر آن از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی برخوردار بوده و میزبان پردازشگر گرافیکی جی فورس GTX 1070 است که طبیعتا قدرت بالاتری را به ارمغان می آورد.

پورت های نسخه سفید لپ تاپ P65 شامل تاندربولت ۳، سه درگاه نسل دوم USB 3.1، کارت SD، هدفون و HDMI است.لپ تاپ P65

از دیگر مشخصات مشابه این دو مدل می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی کورتانا، وبکم اچ دی با قابلیت ثبت تصاویر 720p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، بلوتوث ۵ و باتری ۴ سلولی ۸۲ وات ساعتی با ۹ ساعت شارژدهی اشاره کرد.

کمپانی MSI تا کنون به قیمت یا تاریخ عرضه لپ تاپ P65 با ابعاد ۱۴.۱۱ در ۹.۷۵ در ۰.۶۹ اینچ و وزن ۱.۸۷ کیلوگرم اشاره نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی