ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل آیفون 8
تکنولوژی

اپل خبر از بروز مشکل در برخی گوشی های آیفون 8 می دهد

اپل اعلام کرده درصد کمی از مدل های خاص آیفون 8 (بررسی دیجیاتو) از نقص کارخانه ای لاجیک برد رنج می برند. اپل این گوشی های مشکل دار را به رایگان تعمیر می کند. بنا بر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اپل اعلام کرده درصد کمی از مدل های خاص آیفون 8 (بررسی دیجیاتو) از نقص کارخانه ای لاجیک برد رنج می برند. اپل این گوشی های مشکل دار را به رایگان تعمیر می کند.

بنا بر آنچه اپل گفته این گوشی ها با مشکل ریبوت شدن اتفاقی، هنگ کردن یا بالا نیامدن مواجه می شوند. اعلام شده که کاربران مالک دستگاه های مشکل دار می توانند به ارائه دهندگان خدمات رسمی یا فروشگاه های رسمی این شرکت مراجعه کنند یا با مرکز پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

گوشی های آیفونی که با این مشکل مواجه شده اند در کشورهای ایالات متحده، استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن ماکائو و نیوزلند و بین تاریخ های سپتامبر 2017 تا مارس 2018 به فروش رفته اند. اشاره شده که این مشکل شامل آیفون های 8 پلاس نمی شود.

مشکل آیفون 8

پیشنهاد شده کاربران پیش از تحویل دادن گوشی های خود برای تعمیر از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنند. همچنین آن دسته از کاربرانی که نمایشگرهای گوشی های معیوبشان شکسته، باید هزینه تعویض نمایشگر را بپردازند.

برای یافتن اینکه آیا آیفون 8 شما هم در میان مشکل دارها است یا خیر به این لینک مراجعه کنید و شماره سریال گوشی خود را وارد کنید. برای یافتن شماره سریال نیز می توانید در گوشی خود به منوی Settings، بخش General و سپس About بروید.

 

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی