ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به بازی موبایل Armajet: یک قدم تا «بهترین تیراندازی سال»

در مواجه با آرماجت (Armajet) دقیقا همان احساسی را داشتم که اولین بار با دارک سولز تجربه کردم. در چند مسابقه اول به قدری بد بودم که یک تنه توانستم تعریف جدیدی از واژه نوب ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

در مواجه با آرماجت (Armajet) دقیقا همان احساسی را داشتم که اولین بار با دارک سولز تجربه کردم. در چند مسابقه اول به قدری بد بودم که یک تنه توانستم تعریف جدیدی از واژه نوب را به وجود بیاورم اما این احساس سرخوردگی بعد از حدود سی دقیقه و وقتی که قوانین بازی کمی دستم آمد، جای خودش را به لذتی وصف ناشدنی داد.

آرماجت دو سال پیش معرفی شد و بازی با وجود اینکه هنوز به عرضه جهانی نرسیده ولی تا حالا جایزه‌های زیادی برده است

Armajet به نسبت بقیه شوترها، چالش بیشتری را به خورد مخاطب می‌دهد. انگار استودیوی Super Bit Machine تمام تنفرش نسبت به کسانی که اعتقاد داشتند بازی‌های گوشی فقط مناسب گیمرهای کم تجربه یا اصطلاحا کژوال هستند را یک جا جمع کرده و با Armajet خواسته خودش را خالی کند. نکته اینجاست برخلاف بقیه عناوین تیراندازی موبایل، سختی بازی به کنترل نامناسبش برنمی‌گردد.

اتفاقا سازنده خیلی خوب توانسته مکانیزم‌های عنوانش را با صفحات لمسی هماهنگ کند. نه نیازی به ساده‌سازی به اندازه Guns of Boom بوده و نه مثل فورتنایت موبایل پیچیدگی‌های اضافی روی تجربه کاربر تاثیر منفی گذاشته است. همه چیز سر جایش قرار دارد و با این وجود همچنان یک تجربه سخت و شاید بهتر باشد بگوییم «حرفه‌ای» انتظار بازیکن را می‌کشد.

Armajet
بازی آنلاین بوده و برای تجربه آن نیازی به نرم افزار تغییر آی پی ندارید. حداقل فعلا!

Armajet یک شوتری دو بعدی است. در آن بازیکن‌ها به دو تیم تقسیم می‌شوند و بسته به حالت گیم پلی بازی، حالا باید کارهای مختلفی انجام دهند. در نسخه بتای بازی فقط حالت Team Deathmatch به همراه سه نقشه در دسترس مخاطب قرار گرفته و بنابراین فعلا تنها وظیفه‌ای که دارید، کشتن بازیکن‌های تیم دیگر است؛ هر تیمی که در مدت زمان مشخص بیشتر بکشد، برنده خواهد شد.

همانند بقیه شوترها به کمک آنالوگ سمت چپ صفحه، شخصیت اصلی حرکت می‌کند و برای تیراندازی نیز کافیست روی سمت راست صفحه لمسی ضربه بزنید. اگر هم خواستید خودتان نشانه‌گیری کنید، کافیست سمت راست را نگه داشته و به کمک آنالوگ جایی که خواستید را هدف قرار دهید. اما چیزی که Armajet را سخت‌‌تر کرده به سرعت بالای بازی و طراحی خوب نقشه‌ها برمی‌گردد.

Armajet
پیش از شروع نبردها می‌توانید از بین سه نوع تجهیزات یکی را انتخاب کنید.

البته سخت نه از دیدگاه غیرمنطقی‌اش. بازی به همان اندازه که سخت است به همان اندازه هم می‌تواند لذت بخش باشد. سازنده خیلی خوب اهمیت کار تیمی، مهارت و تاکتیک‌ها را در عنوانش پیاده کرده و اگر با ساز و کار مکانیزم‌ها آشنا شوید، آن چند دقیقه عذاب‌آوری که در ابتدا با Armajet چشیدید به سرعت جای خودش را به سرگرمی می‌دهد.

به خصوص وقتی که با مکث‌های بازی کنار می‌آیید. هر بار تنها چند ثانیه می‌توانید پرواز کنید و بعد از آن باید یکی دو ثانیه دست نگه دارید تا سوخت جت پک کامل شود، اسلحه‌ها دارای تعداد تیر مشخصی هستند و بسته به نوعی که دارند، پر کردن خشاب‌شان کمی طول می‌کشد و همچنین هنگامی که سلامتی‌تان کم شد باید به دنبال بسته‌های سلامتی بگردید.

Armajet android
جدا از جزییات بالای محیط و انیمیشن‌های روان شخصیت‌ها، اجرای بازی در 60 فریم نقش زیادی روی افزایش سرعتش داشته است.

با وجود ذات سرعتی بازی، این مکث‌ها پارادوکس جالبی به Armajet داده‌اند و مهم‌تر از همه باعث شده‌اند تا هر قدمی که برمی‌دارید حساب شده‌تر از گذشته باشد. استودیوی Super Bit Machine از همان ابتدا هدفش این بود تا عنوانی بسازد که راهش را به ورزش‌های الکترونیکی (eSport) باز کند و Armajet با اهمیت زیادی که به کار تیمی و مهارت داده، یکی از بهترین‌ها گزینه‌ها برای این عرصه است.

بازی فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی نسخه نهایی منتشر خواهد شد. بنابراین اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی گوشی را تجربه کنید، همین الان بازی را دانلود کرده و با تجربه آن همانند خیلی از بازیکن‌های گوشی، Armajet را به لیست مورد انتظارترین عناوین موبایل خود اضافه کنید.

Armajet

Armajet

سازنده: Super Bit Machine قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 330 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

    خداییش چه جوری بازی انلاین انجام می دید
    من برچسب انلاین روی بازی باشه نصبش هم نمی کنم
    تنها بازی انلاینی که نصب کردم شاداو فایت 3 بود که اونم رو بعد از مدتی پاک کردم ..بازی انلاین مترادف بازی پول خرج کن و برنده شو هست

مطالب پیشنهادی