ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شادی‌ پس از گل‌های جدید فیفا 19 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

چند سالی می‌شود که شادی های پس از گل در بازی‌های ورزشی با سری فیفا متحول شده‌ و به بخشی جذاب و جدا نشدنی هر نسخه از این فرنچایز تبدیل شده‌اند. تعداد این شادی‌ها در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۶

چند سالی می‌شود که شادی های پس از گل در بازی‌های ورزشی با سری فیفا متحول شده‌ و به بخشی جذاب و جدا نشدنی هر نسخه از این فرنچایز تبدیل شده‌اند. تعداد این شادی‌ها در هر نسخه از بازی آنقدر زیاد است که برای حفظ کردن و استفاده از آن‌ها به تمرین زیادی نیاز خواهید داشت.

مطابق انتظار، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار فیفا 19،‌ ویدیوهای متفاوتی از شادی های پس از گل این عنوان در فضای مجازی منتشر شده است. آن‌طور که از این ویدیوها پیداست، این بخش از بازی تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته اما شادی‌های جالب و جدیدی که طی سال جاری در دنیای فوتبال شاهد آن‌‌ها بودیم نیز به این عنوان اضافه شده‌اند.

مانند گذشته برای استفاده از این شادی ها، باید ترکیب خاصی از دکمه‌ها را فشار دهید و بعضی از آن‌ها نیز در ابتدای کار در دسترس نبوده و با استفاده از واحد پولی درون بازی به اکانت شما اضافه خواهند شد.

البته با وجود عملکرد خوب EA Sport در این زمینه،‌ بعضی از بازیکنان فوتبال از طراحی ثابت چهره خود در نسخه‌های مختلف فیفا ناراضی هستند،‌ موضوعی که حتی آن را به طور مستقیم با این استودیو در میان گذاشته‌اند.

جدا از موارد ذکر شده، الکترونیک آرتز روز گذشته لیست ساندترک‌های حاضر در فیفا 19 را منتشر کرد که این لیست جدید هم مانند قسمت‌های پیشین، متنوع و انرژی بخش به نظر می‌رسد. در فیفا جدید، 43 ترانه از 16 کشور در سبک‌هایی مانند هیپ هاپ، رپ، راک انگلیسی، پاپ کلمبیایی و حتی ترانه‌ای از زیمباوه در دسترس خواهند بود. برای مشاهده لیست کامل این ترک‌ها می‌توانید به این پست مراجعه کنید.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ضمن، روز گذشته سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان منتشر شد که می‌توانید آن را در این مطلب مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Burak Zare
    Burak Zare | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    خیلی خوبه مخصوصا برای دیبالا و امباپه

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

    حریف میطلبم ?

مطالب پیشنهادی