ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فرار لارا از مرگ در تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شده که تصمیمات کلیدی لارا در لحظات حساس برای نجات جان خودش را نشان می‌دهد و آن‌طور که به‌ نظر می‌رسد، چالش‌های جدید او از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

تریلر جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شده که تصمیمات کلیدی لارا در لحظات حساس برای نجات جان خودش را نشان می‌دهد و آن‌طور که به‌ نظر می‌رسد، چالش‌های جدید او از همیشه خطرناک‌تر هستند.

طی دو قسمت پیشین ریبوت توم ریدر،‌ لارا هر بار به معابد و مناطق نفرین شده و عجیبی سفر می‌کرد که چالش‌های زیادی را برای او به وجود می‌آوردند؛ این بار و مطابق حرف سازندگان بازی در استودیو Eidos Montreal قرار است تا لارا کرافت با مرگبار‌ترین چالش‌های خود طی این سه‌‌گانه روبرو شود.

داستان بازی Shadow of the Tomb Raider در واقع روایتگر تبدیل شدن لارای جوان به لارا کرافتی است که در قسمت‌های پیشین این مجموعه با او روبرو بودیم. در این راه،‌ اون خشن‌تر از گذشته جلوه می‌کند و از یک طعمه و شکار، به یک شکارچی برای اهداف خود تبدیل شد.

البته ‌همان‌طور که پیش از این هم گفتیم محیط بازی نیز مرگبار‌تر از گذشته خواهد بود و جنگل جایی است که از حیوانات وحشی گرفته تا محلی‌های متعصب در آن قصد جان لارا را خواهند داشت. البته این حجم از خطر و تهدیدات به این معنا نیست که احتمال کشته شدن کرافت در این بازی وجود دارد و کارگردان این عنوان می‌گوید که آن‌ها در هر صورت نمی‌توانند باعث مرگ لارا شوند.

همچنین،‌ در حال حاضر  اسکوئرانیکس و Eidos برنامه‌ای برای قسمت بعدی از سری توم‌ریدر ندارند و به همین جهت،‌ Shadow of the Tomb Raider احتمالا آخرین قسمت از این مجموعه در میان مدت خواهد بود.

Shadow of the Tomb Raider که پایانی بر ریبوت مجموعه توم ریدر محسوب می شود، در تاریخ 23 شهریورماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در ضمن مدتی پیش تریلری با محوریت تکنولوژی‌های گرافیکی جدید استفاده شده در این بازی منتشر شد که می‌توانید آن را در این مطلب مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی