ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علی بابا
تکنولوژی

استارت‌آپ ویکند گردشگری دانشگاه شهید بهشتی با حمایت علی بابا برگزار می‌شود [رپورتاژ آگهی]

 علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط هواپیما، حامی اصلی استارت‌آپ ویکند گردشگری دانشگاه شهید بهشتی تهران شد. این رویداد در تاریخ 21 تا 23 شهریور ماه در محل این دانشگاه و با هدف ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

 علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط هواپیما، حامی اصلی استارت‌آپ ویکند گردشگری دانشگاه شهید بهشتی تهران شد.

این رویداد در تاریخ 21 تا 23 شهریور ماه در محل این دانشگاه و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بالای گردشگری در ایران با ارائه ایده‌های جدید دانشجویان و کارآفرینان علاقه‌مند به این زمینه، برگزار می‌شود.

علی بابا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌های کشور که همواره حامی رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات و رویدادهای نوآورانه بوده و در رویدادهای بسیاری در نقش حامی یا شرکت‌کننده، حضور فعال و پررنگی داشته است، این بار به عنوان یکی از مطرح‌ترین پیشگامان حوزه گردشگری و آی‌تی، حامی رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری شده است.

استارت‌آپ وﯾﮑﻨﺪ گردشگری دانشگاه شهید بهشتی، ﯾﮏ روﯾﺪاد آﻣـﻮزﺷﯽ- ﺗﺠـﺮﺑﯽ است که در 3 روز متوالی و با حضور فعالان اکوسیستم استارت‌آپی، ﻣــﺪﯾﺮان ﺗــﺠﺎری، ﺑـﺎزارﯾﺎب‌ﻫـﺎ، برنامه‌نویس‌ها، ﻃـﺮاﺣـﺎن ﮔـﺮاﻓﯿﮏ و.... در حوزه‌های آی‌تی و به ویژه گردشگری برگزار می‌شود تا افراد ایده‌های خود را برای توسعه کمی و کیفی این صنعت در ایران ارائه دهند.

در این رویداد به صورت خاص به بررسی چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری و به ویژه حوزه‌های حمل و نقل (بلیط هواپیما، بلیط قطار و...)، اقامت (رزرو هتل، اقامت محلی و بوم‌گردی) و تور و فعالیت‌های ویژه در هر منطقه پرداخته خواهد شد.

بسیاری از نیروهای متخصص استارتاپ‌های موفق و ارزش‌آفرینی همچون علی بابا، دانش‌آموختگان دانشگاه‌های سراسری کشور و به ویژه دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شریف، امیرکبیر و... هستند و حضور در این رویدادها نه تنها به دانش‌آموختگان کمک می‌کند تا با اکوسیستم استارت‌آپی کشور بیشتر آشنا شوند، بلکه می‌تواند تسهیلگر همکاری و استخدام آنها در این شرکت‌ها باشد.

علی بابا

علی بابا نیز به عنوان موفق‌ترین استارت‌آپ حوزه گردشگری با نزدیک به 500 نفر نیروی متخصص تمام وقت در راستای ارتقای اکوسیستم استارتاپی و خلق ارزش در حوزه گردشگری کشور در این رویداد نقش پررنگی دارد. علی ‌بابا از معدود شرکت‌های ایرانی است که با هدف تغییر و بهبود فرهنگ کار، در حوزه توسعه فردی و آموزشی سرمایه انسانی خود قدم برداشته و فرهنگ کاری متفاوتی را در میان شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های ایرانی ایجاد کرده است. این شرکت با نیروهای حرفه‌ای که در بهترین دانشگاه‌های ایران مانند دانشگاه امیرکبیر، صنعتی شریف، شهید بهشتی و... تحصیل کرده‌اند در مسیر توسعه بیشتر قرار دارد. موضوع قابل توجه این است که علی بابا نه تنها به توسعه خود، که به توسعه فردی پرسنل خود اهمیت می‌دهد و بر این باور است که توسعه فردی به توسعه تیمی و در نهایت توسعه علی بابا منجر می‌شود.

نگاه علی بابا به خلق نوآوری، توسعه اکوسسیستم و حمایت از جوانان نوآور و فعال در این حوزه باعث شده همواره در رویدادهای ارزش‌آفرین حضور داشته باشد و از ابتدای سال جاری، حامی رویدادهایی همچون آی‌تی ویکند دانشگاه شریف، هفته فناوری اطلاعات تهران و تیم رباتیک دانشگاه امیر کبیر در مسابقات جهانی فیرا بوده است و در شهریور ماه به عنوان حامی اصلی رویدادهایی همچون ماراتن برنامه‌نویسی دانشگاه شریف، استارت‌آپ ویکند گردشگری دانشگاه شهید بهشتی و در نمایشگاه مهر ماه کار دانشگاه شریف نیز همچون سال گذشته حضور فعالی خواهد داشت.

علی بابا همواره پذیرای همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه برنامه‌نویسی یوده و علاقمندان به همکاری و استخدام در علی بابا می‌توانند رزومه خود را به صفحه فرصت‌های شغلی علی بابا به آدرس jobs.alibaba.ir  ارسال کنند.

علاوه بر این برای ثبت‌نام در رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری، می‌توانید با کد digiato، 35 درصد تخفیف بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی