ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر ترامپ
کسب و کار

اظهارات جالب کارمند سابق کاخ سفید درباره نحوه استفاده ترامپ از توییتر

یکی از کارکنان سابق کاخ سفید در اظهاراتی جالب مدعی شده که علاقه بیش از حد ترامپ به توییتر باعث شده که وی توییت های با منشن خود را چاپ کرده و از دیگران بخواهد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

یکی از کارکنان سابق کاخ سفید در اظهاراتی جالب مدعی شده که علاقه بیش از حد ترامپ به توییتر باعث شده که وی توییت های با منشن خود را چاپ کرده و از دیگران بخواهد آنها را با صدای بلند بخوانند.

«جاستین مک کانی»، مدیر سابق رسانه های اجتماعی ترامپ در مصاحبه با «نیویورک مگزین» به بیان رفتار عجیب ترامپ در رابطه با وب و شبکه اجتماعی اینترنت پرداخته است.

به گفته وی رییس جمهور ایالات متحده از اینترنت سر رشته چندانی ندارد و سال گذشته وی را وادار به چاپ توییت هایی می کرد که در آنها منشن شده بود. علاوه بر این او و کارکنان دیگر باید این توییت ها را با صدای بلند خوانده و به توییت های با منشن ترامپ پاسخ می دادند. مک کانی مدعی است که ترامپ علاقه وافر خود به توییتر را اینگونه نشان داده:

می خواهم بیشتر از این ها ببینیم. بیشتر برایم بیاور، بیشتر بیاور

بر این اساس ترامپ پس از چاپ توییت ها دور مواردی که در پی پاسخ به آنها بود را با ماژیک مشکی خط می کشید. رییس جمهور آمریکا با پی بردن به قدرت بالقوه فضای مجازی چندین بلاگ ویدیویی ارزان قیمت را هم راه اندازی کرده بود اما از نظر وی رسانه های اجتماعی رایگان به مراتب قدرت بیشتری دارند. توییتر ترامپ

مک کانی در حال این ادعاها را مطرح کرده که ترامپ از سال ۲۰۱۲ و پس از استفاده از موبایل های اندرویدی شخصا از توییتر هم استفاده می کند. علاوه بر این سابقه نخستین توییت اکانت وی به سال ۲۰۰۹ بازمی گردد.

توییتر ترامپ و پست های اغلب جنجالی آن تا کنون سرو صداهای زیادی را به دنبال داشته که از این میان می توان به غیر فعال شدن اکانت وی توسط یکی از کارکنان توییتر و در خواست کاربران برای غیرفعال شدن اکانت وی اشاره کرد.

او اخیرا در مورد خاموش شدن صداهای مخالف در توییتر و فیسبوک هشدار داده بود، با این حال ارزش مالی حضور ترامپ در توییتر باعث شده این پلتفرم واکنشی به توییت های جنجالی او نشان ندهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی