ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت [هفته هفتم و هشتم]

طی دو هفته اخیر بتل پس فورتنایت، اپیک گیمز بازیکنان را در تکاپو برای یافتن ریفت پرتال ها و گنج های دیگری رها می کند. چالش های این دو هفته به شرح زیر هستند: هفته ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

طی دو هفته اخیر بتل پس فورتنایت، اپیک گیمز بازیکنان را در تکاپو برای یافتن ریفت پرتال ها و گنج های دیگری رها می کند. چالش های این دو هفته به شرح زیر هستند:

هفته هفتم

  • نقشه گنج موجود در Dusty Divot: در هفته هفتم تعداد چالش های معمایی کمتر بود و چالش ها بیشتر روی درگیری با سلاح های مختلف و گردش در مپ تمرکز داشتند. تنها چالش معمایی در این هفته شما را به دنبال نقشه گنجی در نقطه محبوب و پرجنجال Dusty Divot (سابقا Deapot) می فرستد. این نقشه گنج شما را به نقاط شمالی مپ می فرستد که مکان دقیق آن در نقشه مشخص شده. ستاره در میان دو درخت روی نقطه قرار دارد.

  • ستاره مخفی یا چالش سفر جاده ای (Road Trip): پیدا کردن ستاره مخفی این هفته از بک گراند کمی مشکل تر بود و ستاره را به سختی می شد در عکس بک گراند آزاد شده پیدا کرد. ولی بعد از پیدا کردن آن همه چیز شکل راحت تری می گیرد. گنجی که به دنبال آن هستید در نقطه زیر قرار دارد.

هفته هشت

  • استفاده از 10 ریفت پرتال: برای کامل کردن این چالش فقط نقشه زیر را دنبال کنید و با فرود آمدن در چند نقطه مختلف از طول چند بازی چالش را به آسانی رد کنید.

  • جستجو در میان چند صندلی بزرگ: منظور طراحان معما از صندلی 3 ساختار چوبی در جنوب غربی نقشه است که بیشتر به برج دیده بانی شباهت دارند. برای پیدا کردن ستاره نقشه زیر را دنبال کنید.

  • ستاره مخفی: در هفته هشتم شما بعد از رد کردن تمام چالش های هفته و پیدا کردن ستاره مخفی دیگر لول دریافت نمی کند و به جای آن یک بنر به پروفایل شما اضافه خواهد شد. در بک گراند روی دیوار راهنمایی درباره مکان ستاره مخفی قرار دارد.

جهت راهنمایی بیشتر درباره چالش های معمایی هفته های گذشته می توانید از راهنمای مربوط به هفته های ششم، پنجم و دیگر هفته ها هم مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی