ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کاهش نسبی قیمت خودرو در بازار؛ اثر روانی طرح فروش 40 هزار دستگاه خودرو

همانطور که احتمالا به گوش شما نیز خورده است خودروسازان برنامه دارند تا طی روزهای آینده طرح فروش هایی را اعلام کنند که گفته می شود براساس آن ها بیش از 40 هزار خودروی جدید ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۰

همانطور که احتمالا به گوش شما نیز خورده است خودروسازان برنامه دارند تا طی روزهای آینده طرح فروش هایی را اعلام کنند که گفته می شود براساس آن ها بیش از 40 هزار خودروی جدید به بازار ارائه تزریق خواهد شد. انتظار می رود با توجه به این طرح های فروش که به زودی اعلام خواهد شد بازار خودرو تاثیر پذیرفته و با ریزش قیمت مواجه شود. به نظر می رسد که با تمام شدن تعطیلات یک هفته ای خودروسازان، کمبود قطعات خودروها جبران شده و خودروهایی که به بهانه نبود قطعه و تولید ناقص در انبار خودروسازان نگهداری می شد روانه بازار خواهد شد.

چیزی که مشخص است این است که طرح فروش محصولات پراید و تیبا قطعی شده است اما هنوز سایر خودروها اعلام قیمت نشده و گفته می شود به زودی طرح فروش آن ها نیز اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که هفته گذشته بازار خودروهای داخلی به خصوص با توجه به تعطیلات تابستانی خودروسازان با جهش عجیب قیمت ها مواجه شده است به همین جهت انتظار می رود که این هفته تمامی خودروها با کاهش قیمت مواجه شوند.

این شرایط ظاهرا کاهش قیمت ها در بازار را به دنبال داشته است و دیگر اثری از پراید 40 میلیونی در سطح بازار دیده نمی شود. هرچند تعیین نرخ های جدید با توجه به نوسان شدید در بازار کار سختی به نظر می رسد اما جدول قیمتی زیر می تواند تا حدودی راهگشا باشد.

استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج روز شنبه 10 شهریور ماه:

 

طرح فروش 40 هزار خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Kachool
    Kachool | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

    این سیاست که همیشه اینطوری بود 100 برابر گرون میگن بعد یه خورده میارن پایین بعد میگن میگن به فکر مردمی.فقط میتونم بگم عجب صبری داری خدایغ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی