ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل امسال ساعت هوشمند جدیدی معرفی نخواهد کرد

به تازگی گزارش شده گوگل قصد ندارد تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، ساعت هوشمند جدیدی عرضه کند چرا که ساکنین مانتین ویو در حال حاضر ترجیح می‌دهند تمام تمرکز خود را متوجه ارتقای سیستم عامل Wear ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به تازگی گزارش شده گوگل قصد ندارد تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، ساعت هوشمند جدیدی عرضه کند چرا که ساکنین مانتین ویو در حال حاضر ترجیح می‌دهند تمام تمرکز خود را متوجه ارتقای سیستم عامل Wear OS کنند تا تمامی مشکلاتش را برطرف کرده و قابلیت‌های ویژه‌ای به آن اضافه نمایند.

ساعت هوشمند

پیشتر گفته شده بود که گوگل طی پاییز امسال از سه ساعت هوشمند تحت برند پیکسل رونمایی می‌کند اما اکنون بر اساس گزارش برخی از کارمندان این کمپانی آمریکایی، به نظر می‌رسد که قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند گوگل با نام پیکسل نخواهیم بود.

ساعت هوشمند

سرپرست مهندسین Wear OS «مایلز بار» در مصاحبه‌ای ضمن اعلام این مطالب خاطر نشان نمود که اکنون تمرکز آنها راحت تر کردن کار شرکایشان برای تولید چنین پوشیدنی‌هایی است.

البته این مدیر اجرایی متذکر شد، آنها همواره در حال بررسی بازار هستند تا از نیاز کاربران باخبر شده و بتوانند در زمان مناسب به تولید محصولی بپردازند که قادر باشد با ویژگی‌های منحصر به فردش توجه کاربران را به خود جلب کند.

چندی پیش گوگل از به‌روزرسانی اساسی سیستم عامل پوشیدنی‌های هوشمند خود موسوم به Wear OS خبر داد که تمرکز اصلی گوگل در این آپدیت روی کاربردپذیری سیستم عامل، ارائه قابلیت‌‌های جدید برای Google Health و دستیار اسیستنت و البته طراحی جدید رابط کاربری بود.

از سوی دیگر کوالکام بالاخره بعد از دو سال قصد دارد چیپست جدیدی برای ساعت‌های هوشمند معرفی کند. از این رو به نظر می رسد که گوگل بخواهد با تمرکز روی سیستم عامل خود بهترین بهره را از قدرت‌های پردازشی چیپست جدید ببرد و بتواند با بهینه سازی مصرف انرژی، Wear OS را به بهترین گزینه‌ برای ساعت‌های هوشمند تبدیل کند.

 

تماشا کنید: هک ساعت هوشمند ال جی و تبدیل آن به ابزاری برای شناسایی ژست های حرکتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی