ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

V40 تینکیو
تکنولوژی

افشای مشخصات کامل ال جی V40 تینکیو پیش از رونمایی

یکی از منابع نزدیک به کمپانی ال جی اطلاعات دقیقی را از ویژگی های V40 تینکیو افشا کرده که از تعبیه پنج دوربین در این گوشی خبر می دهند. بسیاری انتظار داشتند ال جی در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

یکی از منابع نزدیک به کمپانی ال جی اطلاعات دقیقی را از ویژگی های V40 تینکیو افشا کرده که از تعبیه پنج دوربین در این گوشی خبر می دهند.

بسیاری انتظار داشتند ال جی در نمایشگاه IFA 2018 از V40 تینکیو رونمایی کند اما کره ای ها به دلایلی نامشخص معرفی پرچمدار جدید را به تاخیر انداختند. بر اساس گزارشی که به نقل از منابع نزدیک به ال جی تدوین شده، V40 تینکیو از دوربین اصلی سه گانه با ویژگی های زیر بهره می برد:

  • سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.5 و سایز پیکسل ۱.۴ میکرومتر
  • سنسور ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.9 و سایز پیکسل ۱.۰ میکرومتر
  • سنسور سوم ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.4 و سایز پیکسل ۱.۰ میکرومتر

این دوربین سه گانه به لطف سنسورهای مذکور قابلیت زوم دو برابری را داشته و کاربردهای هوشمند دیگری هم دارد. دوربین سلفی نیز از سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و ثانویه ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

 ال جی V40 تینکیو
رندر منتسب به ال جی V40 تینکیو

این گوشی علاوه بر تصویربرداری در زمینه صوتی هم قابلیت های برجسته ای دارد. بر این اساس V40 تینکیو با بهره گیری از چیپ Quad DAC و اسپیکر استریوی Boombox صدایی با کیفیت را تولید خواهد کرد.

از مشخصات سخت افزاری این موبایل می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با سرعت کلاک ۲.۸ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی  آدرنو ۶۳۰ ، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

نمایشگر ۶.۴ اینچی V40 تینکیو با پنل P-OLED دارای رزولوشن +Quad HD و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ است. بر اساس شایعات قبلی باتری  ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی در بدنه ای با ابعاد ۱۵۸.۷ در ۷۵.۸ در ۷.۷۹ میلی متر و وزن ۱۶۹ گرم قرار گرفته که به لطف استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

این گزارش به نسخه اندروید پیش فرض V40 تینکیو اشاره نکرده اما اعضای قبلی سری V در زمان عرضه از آخرین نسخه موجود بهره می بردند.

 

تماشا کنید: انتشار رندرهای سه بعدی از ال جی V40 تینکیو با پنج دوربین

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی