ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکایپ
تکنولوژی

اسکایپ قابلیت Highlights را به دلیل استقبال ضعیف کاربران کنار گذاشت

همیشه کپی‌برداری غیر اصولی راه به جایی نمی‌برد. مصداق بارز این موضوع را می‌توانید در تغییر جدید اسکایپ ببینید که به خاطر استقبال ضعیف کاربران از قابلیت Highlights (که در واقع کپی قابلیت استوری‌ اینستاگرام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

همیشه کپی‌برداری غیر اصولی راه به جایی نمی‌برد. مصداق بارز این موضوع را می‌توانید در تغییر جدید اسکایپ ببینید که به خاطر استقبال ضعیف کاربران از قابلیت Highlights (که در واقع کپی قابلیت استوری‌ اینستاگرام و در اصل اسنپ‌چت بوده) این خصوصیت را به کلی از اپلیکیشن خود کنار گذاشته است.

از تاریخ ۳۰ سپتامبر به بعد، معادل هشتم مهر ماه امسال، قابلیت Highlights از منوی اسکایپ به طور کامل حذف می‌شود. اما تا پیش از فرا رسیدن این تاریخ کاربران می‌توانند از کلیه تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

اسکایپ

در حال حاضر جدیدترین نسخه اسکایپ به شماره ۸.۲۹ در گوگل‌پلی و اپ‌استور منتشر شده که آیکن Highlights را دیگر در آن نمی‌بینید، بلکه در صفحه اصلی اپ فقط سه آیکن چت‌ها، مخاطبین و تماس‌ها دیده می‌شود. اما در کنار این تغییر، مایکروسافت وبسایت جدیدی به نام Skype Ideas راه‌اندازی کرده برای آنکه بتوانید ایده‌هایتان در مورد اپلیکیشن را با توسعه‌دهندگان در میان بگذارید.

پیتر اسکیل‌من، سرپرست طراحان اسکایپ وعده داده که طی ماه‌های آتی به‌روزرسانی‌های بیشتری برای اپلیکیشن منتشر می‌شوند که تمرکز تمامی‌ آن‌ها برای ارتقای تجربه تماس، چت و بهبود ارتباط با مخاطبین خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که تغییرات اخیر اسکایپ فقط محدود به اپلیکیشن‌ موبایل آن نیست. بلکه تمام تغییرات به طور همزمان روی نسخه دسکتاپ آن هم اعمال می‌شوند. برای دانلود جدیدترین نسخه اسکایپ برای iOS و اندروید می‌توانید به گوگل‌پلی و اپ‌استور مراجعه کرده و برای نسخه دسکتاپ به وبسایت آن سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی