ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ موبایلی با دوربین اصلی چهارگانه توسعه می دهد

تا به امروز گمانه زنی ها درباره نقشه راه 2019 سامسونگ بسیار بوده اند و انتظار می رود که اوایل سال آتی شاهد رونمایی از نخستین موبایل تاشو این کمپانی باشیم. اما اخیراً شایعه ای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۰

تا به امروز گمانه زنی ها درباره نقشه راه 2019 سامسونگ بسیار بوده اند و انتظار می رود که اوایل سال آتی شاهد رونمایی از نخستین موبایل تاشو این کمپانی باشیم. اما اخیراً شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده که شرایط را بسیار جالب تر می کند؛ شایعه ای که بنابر آن، سامسونگ تا پیش از سال 2019 میلادی از موبایلی با چهار دوربین اصلی رونمایی خواهد کرد.

با در نظرگیری این موضوع که اخیراً پرچمدار گلکسی نوت 9 روانه بازار شده، اندکی عجیب به نظر می رسد اگر سامسونگ به همین زودی یک موبایل مهم دیگر عرضه کند. گلکسی نوت 9 می توانست فرصتی عالی برای رونمایی از موبایل با دوربین اصلی چهارگانه باشد؛ خصوصاً که اپل و هواوی هم بزودی از پرچمدارانی قدرتمند رونمایی می کنند. اما در تئوری، عرضه چنین موبایلی به صورت همزمان با آیفون های 2018 و میت 20 می تواند بخشی از توجه ها را به سمت سامسونگ سوق دهد.

سامسونگ و توسعه موبایلی با دوربین چهارگانه اصلی

گفتنی است که شایعه اخیر توسط کاربری به نام IceUniverse در توییتر منتشر شده که احتمالاً به خاطر افشای برخی از موثق ترین اخبار مربوط به گلکسی نوت 9، نامش به گوشتان آشنا باشد؛ البته او هیچوقت مدرکی برای ارائه به جهانیان نداشته است. IceUniverse ادعا می کند که دیوایس مورد اشاره تا پیش از سال آتی میلادی عرضه می شود و چهار دوربین در پشت خواهد داشت؛ بنابراین با موبایلی مشابه هواوی میت 20 لایت طرف نیستیم که دو دوربین دوگانه در پشت و جلو دارد.

نکته جالب اینجاست که شایعه اخیر هیچ ارتباطی به خانواده گلکسی اس 10 یا موبایل تاشو سامسونگ ندارد؛ بنابراین نام این موبایل چه خواهد بود؟ شاید سامسونگ می خواهد این دوربین را روی یکی از موبایل های میان رده اش آزمایش کرده و بازخوردهای مردم را بسنجد. اما در این صورت هم با حرکتی خرق عادت روبرو خواهیم بود؛ زیرا سامسونگ قابلیت های برتر را نخست به موبایل های پرچمدار می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی