ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه ریزر فون 2 به همراه قابلیت های نرم افزاری تازه تایید شد

بنابر گزارش مالی ریزر از نیمه نخست سال 2018 میلادی، موبایل گیمینگ ریزر فون درآمدی 16.5 میلیون دلاری روانه جیب این کمپانی کرده که ظاهراً دلیلی قانع کننده برای تولید موبایل بعدی بوده است. ریزر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

بنابر گزارش مالی ریزر از نیمه نخست سال 2018 میلادی، موبایل گیمینگ ریزر فون درآمدی 16.5 میلیون دلاری روانه جیب این کمپانی کرده که ظاهراً دلیلی قانع کننده برای تولید موبایل بعدی بوده است. ریزر اخیراً توسعه ریزر فون 2 را به صورت رسمی تایید کرده و افزوده که برخی از نرم افزارهای پی سی خود را نیز به آن خواهد آورد.

ریزر در حال حاضر نرم افزاری مخصوص بهینه سازی به نام Cortex دارد، قادر به مجازی سازی صدای فراگیر 7.1 کاناله است و چند اپلیکیشن مخصوص به تنظیم دیوایس های مجهز به نورهای LED نیز منتشر کرده. علاوه بر این، ریزر یک استور آنلاین بازی نیز در اختیار دارد که از پول هایی مجازی به نام zGold و zSilver برای خرید بازی های کامل یا خریدهای درون برنامه ای پشتیبانی می کند. پروژه «واقعیت مجازیِ متن باز» هم از دیگر ابداعات ریزر است که به طراحی هدست های واقعیت مجازی مخصوص پی سی، با پشتیبانی از استیم می پردازد.

فروش 16.5 میلیون دلاری ریزر فون حاکی از آن است که با توجه به قیمت 700 دلاری دستگاه، حداقل 23 هزار واحد از این موبایل به فروش رفته است؛ هرچند که این رقم شاید به خاطر برخی تخفیف ها اندکی بالاتر باشد. در حال حاضر مشخص نیست که کدام یک از سرویس های بالا راه خود را به ریزر فون 2 باز خواهند کرد، اما به نظر می رسد که ریزر از شروع موفقیت آمیز نخستین موبایل خود راضی بوده و می خواهد با ابداعات نرم افزاری، به اصلی ترین بازیگر بازار موبایل های گیمینگ تبدیل شود.

ریزر فون نخستین موبایل گیمینگ در نسل فعلی موبایل های هوشمند بود که همراه با چیپست اسنپدراگون 835 عرضه شد. در حال حاضر گمان می رود که چیپست اسنپدراگون 855 در نقش قلب تپنده ریزر فون 2 ظاهر خواهد شد. با توجه به عرضه دستگاه تا پیش از آغاز سال 2019 میلادی، احتمالاً ریزر فون 2 به نخستین موبایل مجهز به چیپست پرچمدار کوالکام تبدیل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی