ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خانه هوشمند لنوو
تکنولوژی

لنوو محصولاتی از سری خانه هوشمند خود را معرفی کرد

لنوو در رویداد IFA 2018 که اکنون در برلین در حال برگزاری است از مجموعه تجهیزات خانه هوشمند رونمایی کرده؛ دستگاه هایی که با دستیارهای هوشمند گوگل، الکسای آمازون و سیری اپل سازگار هستند. مجموعه محصولات Smart ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

لنوو در رویداد IFA 2018 که اکنون در برلین در حال برگزاری است از مجموعه تجهیزات خانه هوشمند رونمایی کرده؛ دستگاه هایی که با دستیارهای هوشمند گوگل، الکسای آمازون و سیری اپل سازگار هستند.

مجموعه محصولات Smart Home Essentials شامل خانواده ای از دستگاه های متصل به هم هستند که با هدف هوشمند سازی ساده منازل طراحی شده اند. اپلیکیشن ارائه شده توسط لنوو به عنوان مرکز کنترل راه اندازی و مدیریت دستگاه های سازگار این خانواده را ممکن می کند. علاوه بر این تجهیزان این خانواده با دستیارهای صوتی گوگل، الکسای آمازون و سیری اپل سازگار هستند.

لنوو در ماه های اخیر نمایشگر هوشمندی را معرفی کرده بود که با دستیار صوتی گوگل سازگار بود. گجت هایی که اکنون معرفی شده اند قابلیت کارکرد یکپارچه با این نمایشگر را دارند.

خانه هوشمند لنوو

یکی از گجت های جدید پریز هوشمند 30 دلاری است که با اتصال آن به پریز می توانید وسیله ای که به آن متصل است را با استفاده از دستیارهای هوشمند یا نمایشگر هوشمند لنوو کنترل و پایش کنید. این دستگاه در اواسط پاییز روانه بازارها می شود.

خانه هوشمند لنوو

گجت دیگر یک لامپ هوشمند است و قیمتی 30 دلاری دارد. می توان به سادگی دمای رنگ نور و یا میزان روشنایی را تغییر داد یا آن را برای روشن و خاموش شدن با تأخیر زمانی تنظیم کرد. لنوو وعده عمری در حدود 15 هزار ساعت را برای این لامپ داده. علاوه بر این به لطف میکروفن داخلی امکان انتقال صدای محیط را فراهم می کند. این محصول در اواسط پاییز عرضه می شود.

خانه هوشمند لنوو

محصول سوم یک دوربین هوشمند 100 دلاری است که مشابه با محصولات قبلی در نیمه های پاییز روانه بازار می شود. دوربین هوشمند لنوو به قابلیت دید در شب مجهز است که به لطف LED های مادون قرمز امکان تصویربرداری در نور کم تا 20 متر را فراهم می کند. همچنین قابلیت ارتباط دو طرفه صوتی و تشخیص حرکت برای این گجت در نظر گرفته شده است.

سایر خبرهای IFA 2018 را در صفحه اختصاصی دیجیاتو دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی