ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین بدون آینه فول فریم کنون
تکنولوژی

تصاویری از دوربین بدون آینه فول فریم کانن منتشر شد؛ احتمال معرفی در این هفته

سال ها است که در انتظار عرضه دوربین های فول فریم بدون آینه از سوی نام های مطرح سازنده این گجت ها هستیم. سونی از مدت ها پیش در این زمینه فعالیت می کند و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

سال ها است که در انتظار عرضه دوربین های فول فریم بدون آینه از سوی نام های مطرح سازنده این گجت ها هستیم. سونی از مدت ها پیش در این زمینه فعالیت می کند و اکنون دوربین های متعددی را در سبد محصولات خود دارد. نیکون نیز در هفته های اخیر با معرفی دوربین های بدون آینه و فول فریم Z6 و Z7 نشان داده بود که این رده از دوربین ها را جدی گرفته. اکنون زمزمه هایی از دوربین بدون آینه فول فریم کانن به گوشی می رسد.

دوربین بدون آینه فول فریم کنون

به نظر می رسد معرفی چنین دوربینی از کانن نزدیک باشد.یک وبسایت ژاپنی به تازگی تصاویر و اطلاعاتی از این دوربین را منتشر کرده است. به نظر می رسد نام این رده EOS R باشد. بر اساس تصاویر ظاهر دوربین شبیه به یک نمونه DSLR ولی باریک به نظر می رسد.

دوربین بدون آینه فول فریم کنون

ظاهراً جای کلیدها تغییراتی را نسبت به دیگر DSLR های کانن تجربه کرده. کلیدی که هیچ نوشته ای روی آن دیده نمی شود در بخش سمت چپ بالای بدنه قرار گرفته و البته این کلید به تنظیمات حالت های عکاسی (حالت های P ،A ،S و M) اختصاص نیافته است.

در بالای دستگاه نیز مشابه با دوربین های رده بالای DSLR کانن نمایشگر کوچکی برای نشان دادن اطلاعات مهم در نظر گرفته شده است. اما در بحث مشخصات، ذکر شده که حسگر 30.3 مگاپیکسلی است که در این صورت بین دوربین های Z6 و Z7 نیکون قرار می گیرد.

علاوه بر این به 4 لنز سازگار با این دوربین ها اشاره شده:

  • 35 میلی متری f1.8 ماکرو
  • 50 میلی متری f1.2
  • 28-70 میلی متری f2
  • 24-105 میلی متری f4

سه مورد آخر حلقه قرمز رنگ مشهور کانن را با خود به همراه دارند که خبر از بالا رده بودن آنها می دهد. در صورتی که کانن در همان ابتدای عرضه دوربین، این لنزها را نیز روانه بازار کند، از نیکون با تنها 3 لنز برای عرضه در شروع معرفی دو مدل جدید، جلو خواهد افتاد.

 

کانن همچنین سه تبدیل برای لنزهای EOS ارائه می دهد. بر اساس شایعات احتمالاً شاهد معرفی این دوربین بدون آینه فول فریم کانن و سایر محصولات در چهارشنبه 14 شهریور خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی