ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پولاروید از یک دوربین فوری و پرینتر جیبی رونمایی کرد

شرکت پولاروید که به ساخت دوربین‌های عکاسی چاپ سریع شهرت پیدا کرده، در نمایشگاه IFA امسال از دوربین ارتقایافته‌ای به نام +OneStep با پشتیبانی از بلوتوث رونمایی کرد. با این وجود به نظر می‌رسد دیوایس یاد شده تنها ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

شرکت پولاروید که به ساخت دوربین‌های عکاسی چاپ سریع شهرت پیدا کرده، در نمایشگاه IFA امسال از دوربین ارتقایافته‌ای به نام +OneStep با پشتیبانی از بلوتوث رونمایی کرد. با این وجود به نظر می‌رسد دیوایس یاد شده تنها محصول این شرکت در IFA 2018 نخواهد بود چرا که اخیراً گجت‌های دیگری نیز توسط پولاروید معرفی شده است.

یکی از این محصولات پولاروید Mint 2-in-1 نام دارد که در واقع یک دوربین فوری دیجیتالی است و می‌تواند پس از عکسبرداری در کسری از دقیقه، تصاویر شما را چاپ نماید. ضمناً طراحی عمودی این دوربین موجب شده که زیبایی خاصی پیدا کند.Mint 2-in-1 از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی، آینه‌ی مخصوص سلفی، تایمر و فلش LED بهره می‌برد و یک درگاه مموری microSD برایش تعبیه شده که از کارت‌های حافظه‌ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتبیانی می‌کند.

به گفته‌ی سخنگویان این شرکت، دوربین یاد شده از تکنولوژی ZINK بدون جوهر استفاده کرده و می تواند عکس‌ها را در کمتر از یک دقیقه چاپ نماید.

دوربین فوری پولارویدMint 2-in-1 به رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و زرد عرضه خواهد شد و خرید آن ۱۰۰ دلار هزینه‌ می‌برد.

پرینتر کوچک و جیبی Mint Instant Digital Pocket نیز دومین محصولی است که توسط پولاروید در این رویداد معرفی شده و کاربر می‌تواند گوشی‌‌اش را به این پرینتر متصل کرده تا تصاویر خود را به سرعت چاپ نماید.

کاربران قادر خواهند بود از اپلیکیشن مخصوص این پرینتر (Polaroid Mint app) استفاده کنند و از طریق بلوتوث به این پرینتر جیبی متصل شوند تا تصاویرشان را روی کاغذ ثبت نمایند.

علاوه بر این Mint Instant Digital Pocket را می‌توان از طریق درگاه USB نیز شارژ نمود و عمر باتری تعبیه شده در آن قادر است انرژی لازم را برای چاپ ۵۰ عکس تامین کند.

گجت یاد شده به ۵ رنگ مختلف یعنی مشکی، سفید، قرمز، آبی و زرد عرضه خواهد شد و قیمتی معادل ۱۳۰ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی