ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با انتشار بنچمارکی از چیپست کایرین 980 هواوی، اسنپدراگون 845 به تاریخ پیوست

کایرین 980، تازه ترین چیپست پرچمدار هواوی اخیراً یک تست بنچمارک را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد باید منتظر پردازنده ای قدرتمند در هواوی میت 20 باشیم. در جریان نمایشگاه IFA، هواوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

کایرین 980، تازه ترین چیپست پرچمدار هواوی اخیراً یک تست بنچمارک را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد باید منتظر پردازنده ای قدرتمند در هواوی میت 20 باشیم. در جریان نمایشگاه IFA، هواوی با نمایش اسلایدهایی مدعی شد که کایرین 980 از نظر پرفورمنس بهبودی 30 درصدی نسبت به چیپست های 10 نانومتری نظیر اسنپدراگون 845 را به ارمغان می آود.

حالا نتایج تست بنچمارک کایرین 980 هم دقیقاً چنین بهبود عملکردی نسبت به اسنپدراگون 845 کوالکام را تایید می کنند. نکته مهمی که باید در نظر داشت آن است که به تبع استفاده از فرآیند 7 نانومتری در تولید کایرین 980، علاوه بر بهبود 30 درصدی عملکرد باید منتظر بهبود 30 درصدی عمر باتری نیز بود؛ همین موضوع درباره چیپست A11 موجود در آیفون های 2018 هم مصداق دارد.

چیپست منتسب به کایرین 980

برتری فرآیند 7 نانومتری نسبت به فرآیند 10 نانومتری استفاده شده در اسنپدراگون 845 درباره تمام چیپست ها مصداق خواهد داشت و از این بابت صرفاً به کایرین 980 محدود نمی شود.

گفتنی است که صبح امروز بنچمارکی منتسب به اسنپدراگون 855 در گیک‌بنچ نیز نشان داد که عملکرد تک هسته ای این چیپست حدود 30 درصد بهتر از اسنپدراگون 845 است؛ هرچند که نتوانست از پس چیپست نسل بعد اپل برآید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Sina.salehi
    Sina.salehi | ۲ مهر ۱۳۹۷

    منم یک سال پيش میت 10 گرفتم واقعا بینظیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی