ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل طی سه ماهه اخیر اصلی ترین بازیگر بازار پوشیدنی ها بود

اواخر هفته گذشته گزارشی از سوی موسسه Counterpoint Research منتشر شد که بنابر آن، اپل واچ سری 1 و سری 1 پر فروش ترین اسمارت فون های سه ماهه دوم 2018 بوده اند. حالا گزارش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۰

اواخر هفته گذشته گزارشی از سوی موسسه Counterpoint Research منتشر شد که بنابر آن، اپل واچ سری 1 و سری 1 پر فروش ترین اسمارت فون های سه ماهه دوم 2018 بوده اند. حالا گزارش دیگری از سوی IDC نشان می دهد که اپل طی این بازه سه ماهه، حدود 5 میلیون اپل واچ روانه بازار کرده است.گزارش IDC از بازار پوشیدنی ها در سه ماهه دوم 2018

برای اینکه دقیق تر باشیم، مجموعاً 4.7 میلیون اپل واچ بین ماه های آوریل تا ژوئن عرضه شده که سهم اپل از بازار پوشیدنی ها را به 17 درصد می رساند. به تبع همین موضوع، اهالی کوپرتینو حالا جایگاه نخست را در بازار پوشیدنی ها دارد و نسبت به یک سال پیش که 3.4 میلیون اپل واچ عرضه کرده بود، رشدی چشمگیر را پشت سر گذاشته.

 

حالا که صحبت از رشد شد، به نظر می رسد تنها تولیدکننده بزرگی که رشد منفی را تجربه می کند فیت‌بیت باشد که 0.7 میلیون دیوایس کمتر نسبت به سال پیش عرضه کرده است. البته فیت‌بیت کماکان 2.7 میلیون دستگاه به دشت مشتریان رسانده که باعث می شود در جایگاه سوم از منظر سهم بازار باشد.

در این میان، نام شیائومی با 4.2 میلیون پوشیدنی در رده دوم به چشم می خورد و جایگاه چهارم هم با 1.8 میلیون دستگاه در تصاحب هواوی است. گارمین هم که جایگاه آخر و پنجم را در جدول جهانی سهم از بازار دارد، 1.5 میلیون دیوایس پوشیدنی تولید و عرضه کرده است.

در نهایت گفتنی است که تا رونمایی از اپل واچ سری 4 زمان زیادی باقی نمانده و اپل احتمالاً بزودی سهم بسیار بیشتری از بازار پوشیدنی ها را مال خود کند. ضمناً از هواوی هم نباید غافل شد و چینی ها برخلاف اپل که کاملاً بر ساعت های هوشمند متمرکز است، به تولید پایشگرهای سلامتی و ورزش نیز می پردازند که در طولانی مدت می تواند چالش برانگیز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی