ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به اپلیکیشن باربری آنلاین بارکو؛ باربری آسان تر از همیشه

همه‌ی ما حداقل یک بار درگیر اسباب کشی بوده‌ایم. نقل مکان به محلی جدید و ساختمانی جدید علی رغم تازگی و نو شدن، سختی های خاص خودش را نیز دارد. یکی از این سختی ها، ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

همه‌ی ما حداقل یک بار درگیر اسباب کشی بوده‌ایم. نقل مکان به محلی جدید و ساختمانی جدید علی رغم تازگی و نو شدن، سختی های خاص خودش را نیز دارد. یکی از این سختی ها، انتقال وسایل زندگی از جایی به جای دیگر است. اتفاقی که حالا با اپلیکیشن باربری آنلاین بارکو، تا حد زیادی ساده شده.

استفاده‌ی مفید از اینترنت در همه جای دنیا فراگیر می شود و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست. یکی از این استفاده های خوب و مناسب، کاریست که بارکو انجام داده. این شرکت تصمیم گرفته تا با استفاده از اینترنت خود را به کاربران نزدیک تر از همیشه کند و کار سخت و طاقت فرسای اسباب کشی و حمل و نقل را تا جایی که امکان دارد ساده و شیرین سازد.

بارکو مدعیست که با بالاترین دقت و با حرفه‌ای گری کامل به حمل و نقل بار می پردازد. بنابراین تصمیم گرفتیم نگاهی دقیق به این نرم افزار داشته باشیم و نقاط ضعف و قوتش را بررسی کنیم و ببینیم تا چه حد در تحقق این ادعا صداقت به خرج داده است. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن باربری آنلاین
شما با استفاده از اپلیکیشن بارکو می‌ توانید تمام جزئیات مربوط به مبدا و مقصد را مشخص کنید

سادگی مهم ترین مزیت بارکو

در بدو شروع استفاده از بارکو، این اپلیکیشن نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تلفن شما را درخواست می کند. اتفاقی که تقریبا همه با آن آشنا هستیم. بعد از درج نام و نام خانوادگی و همینطور شماره‌ی تلفن همراه خود، بعد از چند ثانیه کد تایید به شماره‌تان ارسال می شود. با وارد کردن آن می توانید به سادگی وارد بخش اصلی اپلیکیشن شوید.

بارکو ترجیح داده همان اول به اصل قضیه بپردازد. این نرم افزار بدون هیچ گونه تشریفات، اولین صفحه‌ای که به نمایش می‌ گذارد، نقشه‌ی تهران بزرگ است و یک پین بزرگ که روی آن نوشته «مبدا». این اتفاق ساده بودن را برای این اپلیکیشن به همراه آورده که از هر نظر کار با آن را آسان می کند. این موضوع باعث می شود در حین استفاده از بارکو سردرگم نشوید. چرا که همه چیز کاملا مشخص و منطقی کنار هم قرار داده شده و عموما از روش هایی استفاده شده که در کار با دیگر اپلیکیشن های معروف با آن‌ ها آشنا هستیم.

توجه بارکو به جزئیات، دیگر مزیتیست که باید به آن اشاره کنیم. هر زمان که به تایید مبدا و مقصد می پردازید، در پنجره‌ای کوچک از شما خواسته می شود تا طبقه‌، مقدار پیاده روی و همه‌ی جزئیات دیگر را مشخص کنید. این موضوع به بارکو کمک می کند تا بتواند خدمات بهتری به کاربران ارائه کند. همچنین این اپلیکیشن پا را فراتر گذاشته و از شما می خواهد که به طور دقیق راجع به نوع بار خود، تعداد کارگر مورد نیاز، علاقه به بسته بندی وسایل و همچنین وسیله‌ی نقلیه‌ی مناسب برای باربری را انتخاب کنید.

اپلیکیشن باربری آنلاین
یکی از خدمات جالب این اپلیکیشن امکان درخواست بسته بندی وسایل شماست. همانطور که در عکس سمت راست پیداست، شما می توانید نسبت به انتخاب نوع بار نیز اقدام کنید

بارکو حتی به کاربران پیشنهاد می دهد در صورتی که علاقمند باشند، می توانند نسبت به بسته بندی وسایل منزل هم اقدام کنند. موضوع یاد شده به هزینه‌ی نهایی خواهد افزود اما به نظر می رسد با توجه به واکنش کاربران در کافه بازار و شبکه‌های اجتماعی، پرسنل بارکو این کار را در سطح مطلوبی به انجام می رسانند.

در زمینه‌ی بسته بندی وسایل باید به این موضوع اشاره کنیم که شما می توانید قبل از کامل کردن درخواستتان، تعداد اقلام وسایلی که نیاز به بسته بندی معمولی یا مخصوص دارند را مشخص کنید. این اتفاق هم به سادگی انجام می شود که یکی دیگر از مزیت های این اپلیکیشن به شمار می رود.

اپلیکیشن باربری آنلاین

بعد از ثبت سفارش، می توانید صورتحساب درخواست خود را مشاهده کنید. موضوعاتی که با توجه به جزئیات به صورت لیست شده در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید هزینه‌ی هرکدام از ویژگی های انتخاب شده‌تان را مشاهده کنید و در صورتی که هزینه ها به مذاقتان خوش نیامد، برخی از ویژگی های انتخاب شده را حذف نمایید.

در زمینه‌ی هزینه ها به نظر می رسد بارکو کمی منصفانه تر از اپلیکیشن های مشابه عمل می کند. با توجه به واکنش برخی کاربران در صفحات مجازی، به نظر می رسد بارکو با توجه به کیفیت خدماتش، مبلغ مناسبی دریافت می کند. هر چند در نهایت این تجربه شخصی شما از اپلیکیشن است که تعیین‌کننده میزان رضایت‌تان خواهد بود.

اما یکی دیگر از نقاط قوت اپلیکیشن بارکو، بهره مندی از کیف پول آنلاین است. شما می توانید علاوه بر پرداخت هزینه های حمل و نقل بار به صورت اینترنتی در لحظه‌ی ثبت سفارش، کیف پول خود را شارژ کنید تا با سرعت بیشتری نسبت به ثبت سفارش های باربری خود بپردازید. محیط کیف پول این اپ مثل بقیه‌ی بخش‌ های آن، ساده طراحی شده تا کاربران در حین استفاده از آن سردرگم نشوند و بتوانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهند.

اپلیکیشن باربری آنلاین
با استفاده از ویژگی کیف پول در نرم افزار بارکو می توانید حساب خود را شارژ کرده و با سرعت بیشتری نسبت به استفاده از این اپلیکیشن اقدام کنید.

جستجویی که می‌توانست کامل‌تر انجام بگیرد

همه‌ی اپلیکیشن ها علاوه بر داشتن نقاط قوت، نقاط ضعف بسیاری دارند. بارکو هم از این قاعده مستثنی نیست. یکی از اصلی ترین انتقاد هایی که می توان نسبت به این اپلیکشن داشت، عدم بهره مندی از کامیونت است. بارکو مدعی شده که هم کامیونت دارد و هم مینی کامیونت تا بتواند انتخاب های بیشتری به مشتریانش ارائه دهد. موضوعی که گاهی مورد تایید قرار نمی گیرد و بنا به اظهارات برخی از کاربران هرگز وجود نداشته.

اما اصلی ترین انتقادی که می توان به صورت فنی به این اپلیکیشن وارد کرد، جستجوی نه چندان درست و کامل بخش نقشه‌ی این نرم افزار به شمار می‌رود. بعد از بررسی نقشه به نظر می رسد در صورتی که فردی تهران را به خوبی بلد نباشد، کمی در زمینه‌ی انتخاب مقصد و مبدا دچار مشکل خواهد شد. چرا که باید به صورت دستی و با استفاده از نقشه محل دقیق را پیدا کند. موضوعی که بهتر است بارکو به زودی آن را برطرف کند تا نمره‌ی مطلوب تری دریافت کند.

اپلیکیشن باربری آنلاین

به طور کلی، ایده‌ی بارکو جذاب، کاربردی و فوق العاده است. اپلیکیشن بارکو کمترین مشکل را دارد و از لحاظ فنی، به جز عدم پشتیبانی از جست و جوی مناسب برای نقشه، نمی‌ توان از آن ایراد بزرگ دیگری گرفت. با گذشت زمان، مطمئنا بارکو می‌تواند بهتر از قبل عمل کند و بهترین خدمات را در زمینه‌ی باربری آنلاین در اختیار مشتریانش قرار دهد.

اپلیکیشن بارکو برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده و همچنین می توانید از طریق وبسایت رسمی این شرکت نسبت به انجام باربری های آنلاین اقدام کنید.

بارکو باربری آنلاین

بارکو باربری آنلاین

سازنده: آواسیما قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 7.1/15.54 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی