ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی Q9 احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ معرفی خواهد شد

به نظر می رسد که ال جی سیستم عجیبی برای نام گذاری تلفن‌های هوشمندش در نظر گرفته و علاوه بر آن تلفن‌های هوشمند بسیاری هم معرفی کرده است. در میان آنها نام موبایل جدیدی با ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد که ال جی سیستم عجیبی برای نام گذاری تلفن‌های هوشمندش در نظر گرفته و علاوه بر آن تلفن‌های هوشمند بسیاری هم معرفی کرده است. در میان آنها نام موبایل جدیدی با نام ال جی Q9 به چشم می‌خورد که به نظر میرسد نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی Q8 باشد.

اخیراً گوشی‌هایی با نام G7 One و G7 Fit در فضای مجازی دیده‌ شده‌اند که در واقع نسخه‌های ضعیفتر پرچمدار این کمپانی یعنی G7 تینکیو به شمار می‌روند.

علاوه بر این همین کمپانی قصد دارد از نسل بعدی گوشی‌های V35 تینکیو رونمایی کند و به همین دلیل مشخصاتی از موبایل V40 تینکیو منتشر شده است.

با این حال از عرضه‌ی میان رده‌ی Q8 بیش از یک سال گذشته و همین ماه قبل هم، از نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ آن رونمایی شده است. این در حالی است که چهار ماه پیش خانواده‌ی موبایل‌های Q7 معرفی شده اند.

نحوه‌ی معرفی نسخه‌های مختلف سری Q موجب شده که کاربران و کارشناسان گیج شوند چرا که معلوم نیست میان رده‌ی بعدی این شرکت با چه نامی و چه زمانی عرضه خواهد شد.

حال منابع آگاه گزارش داده‌اند که موبایل ال جی Q9 قرار است از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کند. لازم به ذکر است تا به حال از این چیپست که به میان‌رده‌های پیشرفته‌تر تعلق دارد، در موبایل‌های نوکیا ۷ پلاس، شیائومی می A2 و بلک بری KEY2 استفاده شده است.

شایعه شده میان رده‌ی بعدی کمپانی کره‌ای علاوه بر چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، از حافظه‌ی داخلی ۳۲یا ۶۴ گیگابایت به همراه ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد. ضمن اینکه نمایشگری پهن با نسبت تصویر ۲:۱ و یک باتری ۳۵۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز در آن تعبیه خواهد شد.

هنوز مشخص نشده که شرکت ال جی چه زمانی از این موبایل رونمایی خواهد کرد اما به هر حال بعید است که طی چند ماه آینده این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی