ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی شخصیت بلک کت در تریلر جدید بازی Spider-Man [تماشا کنید]

ساعاتی پیش، تیزر جدیدی از بازی اسپایدرمن منتشر شد که طی آن شخصیت بلک کت به تصویر کشیده می‌شود. قرار است تا این شخصیت در اولین محتوای قابل دانلود اسپایدرمن با نام The Heist به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

ساعاتی پیش، تیزر جدیدی از بازی اسپایدرمن منتشر شد که طی آن شخصیت بلک کت به تصویر کشیده می‌شود. قرار است تا این شخصیت در اولین محتوای قابل دانلود اسپایدرمن با نام The Heist به بازی اضافه شود.

The Heist قسمت اول از سری DLC های بازی اسپایدرمن است که مدتی پیش با نام The City That Never Sleeps معرفی شد. در این قسمت جدا از رویایی مرد عنکبوتی با بلک کت شاهد اضافه شدن بخش‌ها و چالش‌های جدیدی به این عنوان خواهیم بود.

در حال حاضر تنها چندساعت تا انتشار نمرات بازی باقی مانده و آن‌طور که به نظر می‌رسد با یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی طرف خواهیم بود که البته بدون اشکال هم نیست.

بر اساس تریلرهایی که تا کنون از این عنوان منتشر شده،‌ شهر نیویورک در بازی Spider-Man وسعت بالایی دارد و از جزییات زیادی بهره می‌برد. همچنین با وجود آن‌که نباید منتظر حضور قهرمان دیگری از کتاب‌های مصور مارول باشیم، تعدادی از ساختمان‌های مارول مانند برج انتقام جویان در بازی حضور خواهند داشت. در ضمن،‌ اسپایدرمن جدید تنها به زندگی پیتر پارکر در حالت ابرقهرمانی متمرکز نیست و طی داستان با خانواده و افرادی که پیتر به آن‌ها علاقه دارد بیشتر آشنا خواهیم شد.

البته با وجود نبود این ابرقهرمان‌ها،  مدتی پیش، یکی از صداپیشگان بازی طی مصاحبه‌ای حضور دکتر اختاپوس به عنوان یکی از شخصیت های منفی در بازی Spider-Man را تایید کرده بود. قبل از این و طی ویدیویی، حضور «مایلز مورالز» (خطر اسپویل در بعضی از کامیک ها او بعد از مرگ پیتر پارکر به عنوان اسپایدرمن فعالیت می کند. پایان خطر اسپویل) در بخش داستانی بودیم. علاوه بر مایلز، «سمور نقره ای» به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های منفی در Spider-Man نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

اسپایدرمن سه روز دیگر یعنی در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی