ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی با انتشار یک تصویر، پشتیبانی می میکس 3 از شبکه 5G را تایید کرد

هفته گذشته کمپانی شیائومی با انتشار یک تصویر، مکانیزم کشویی دوربین را در پرچمدار می میکس 3 به نمایش در آورد که در واقع راهکاری برای جلوگیری از تعبیه بریدگی روی نمایشگر است. حالا مدیر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۰

هفته گذشته کمپانی شیائومی با انتشار یک تصویر، مکانیزم کشویی دوربین را در پرچمدار می میکس 3 به نمایش در آورد که در واقع راهکاری برای جلوگیری از تعبیه بریدگی روی نمایشگر است. حالا مدیر محصول شیائومی، داناوان سانگ اخیراً با انتشار یک تصویر، قابلیتی مهم را تایید کرده است: پشتیبانی از 5G.

پرچمدار می میکس 3 قرار است ی ماه اکتبر امسال عرضه شود؛ ماه ها زودتر از اینکه سایر کمپانی های تولیدکننده از دیوایس های مبتنی بر 5G خود رونمایی کنند یا زیرساخت های لازم از سوی اپراتورهای مخابراتی فراهم آید. اما سانگ می گوید که شیائومی «نمی تواند برای آغاز به کار رسمی 5G طی سال آتی میلادی صبر کند.»

همانطور که می توان از تکنولوژی 5G شیائومی انتظار داشت، به گفته سانگ باید منتظر سرعتی «تا 10 برابر سریع تر» نسبت به 4G بود که البته به خاطر تنوع تکنولوژی های 4G، نمی توان از این جمله به رقمی مشخص رسید.

شیائومی می میکس 3

در تصویر منتشر شده می توان دید که می میکس 3 از باندهای گوناگون در تاسیسات شیائومی استفاده می کند؛ اما از اتصالات 4G هم کماکان به عنوان تکیه گاهی برای 5G پشتیبانی می شود. اما تصویر فوق حامل هیچ اطلاعاتی درباره قابلیت های تئوری دستگاه نیست و باید دید اپراتورها از چه شبکه هایی در سرسر جهان استفاده خواهند کرد.

در نهایت باید افزود که می میکس هم اکنون برجسته ترین موبایلی است که بزودی با قابلیت های 5G رونمایی می شود. موتو زی 3 قرار است با یک ماژول موتوماد مجهز به مودم اسنپدراگون X50 از 5G برخوردار شود و هواوی و ال جی هم برای معرفی نخستین دیوایس 5G خود طی نیمه نخست 2019 برنامه ریزی کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

    ای ول شیائومی
    بعد از دو سال استفاده از محصولاتش
    بدون شک اعتراف می کنم که بهرین برند گوشی هست ..حتی بهتر از اپل
    شیائومی ارزان ولی بسیار با کیفیت
    ...
    البته دیگه تو ایران ارزان نیست متاسفانه و قدرت خرید گوشی های جدیدش رو دیگه ندارم

مطالب پیشنهادی