ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درخشش جک S2 در رالی قهرمانی چین؛ توجه ویژه به مزایای حضور در دنیای رقابت

مسابقات اتومبیل رانی از دیرباز به عنوان محلی برای رویارویی، سرعت، مهندس و کیفیت شناخته می شدند و همواره زمینه ساز پیشرفت های وسیع در صنعت خودروسازی بوده اند. هرچند این مهم هرگز مورد توجه ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۵

مسابقات اتومبیل رانی از دیرباز به عنوان محلی برای رویارویی، سرعت، مهندس و کیفیت شناخته می شدند و همواره زمینه ساز پیشرفت های وسیع در صنعت خودروسازی بوده اند. هرچند این مهم هرگز مورد توجه شرکت های خودروساز دولتی ایران قرار نگرفته است اما ظاهرا حالا چینی ها حتی در این زمینه نیز بسیار هوشمندانه عمل کرده اند و پس از دست یابی به دانش روز صنعت خودروسازی، حالا قصد دارند تا عملکرد خود را میدان رقابت محک بزنند.

جک S2

در تازه ترین مرحله از سری رقابت های رالی قهرمانی چین و در دسته خودروهای دیفرانسیل جلو، جک S2 که هاچ بک کراسی مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 113 اسب بخار است توانسته تا با گذر از سد رقبا، بار دیگر مقام نخست را از آن خود کند.

جک S2

جالب است بدانید که جک S2 در زمینه مشخصات فنی با جک S3 و جک J4 عرضه شده در بازار ایران، اشتراک فنی دارد و از همان پیشرانه 1.5 لیتری و گیربکس اتوماتیک CVT نیرو می گیرد. هرچند که نسخه مسابقه ای احتمالا از نوع دنده دستی بوده است که بیشتر با ویژگی های مورد نیاز برای حضور در یک مسابقه رالی سازگاری دارد.

جک S2

گفتنی است که هنوز چند مرحله دیگر تا پایان فعلی فصل مسابقات رالی قهرمانی چین زمان باقیست و در این مدت تیم موتور اسپرت JAC از شانس مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی فصل با خودروهای S2 و S5 برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی