ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی ساعت هوشمند جدیدی با عمر باتری یک هفته‌ای می‌سازد؟

به نظر می‌رسد که هواوی هر طور شده قصد دارد در بازار پوشیدنی‌ها هوشمند باقی بماند چرا که به تازگی مدیر عامل بخش مصرف کنندگان این کمپانی مدعی شده هواوی هنوز به تولید ساعت هوشمند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

به نظر می‌رسد که هواوی هر طور شده قصد دارد در بازار پوشیدنی‌ها هوشمند باقی بماند چرا که به تازگی مدیر عامل بخش مصرف کنندگان این کمپانی مدعی شده هواوی هنوز به تولید ساعت هوشمند امیدوار است. بر اساس گفته‌های او، کمپانی چینی قصد دارد نوآوری‌های زیادی در حوز‌ه‌‌ی این محصولات بکار ببرد. یکی از این نوآوری‌ها تولید و عرضه‌ی یک ساعت‌ هوشمند با عمر باتری یک هفته‌ای خواهد بود.

«ریچارد یو» مدیر عامل بخش مصرف کنندگان هواوی مدعی شده که این کمپانی هنوز قصد دارد ساعت های هوشمند جدید تولید کند تا بتواند در رقابت باقی مانده و رقیبی برای محصولات مشابه دیگر برند‌ها به حساب آید.

او باور دارد هواوی می‌تواند با بالا بردن عمر باتری این گجت های هوشمند توجه کاربران را به محصولاتش جلب نماید. از این رو آنها قصد دارند ساعت هوشمند جدیدی طراحی کنند که کاربر بتواند با یک مرتبه شارژ، به مدت یک هفته از آن استفاده کند.

علاوه بر این، کمپانی یاد شده با شرکت کوالکام همکاری کرده تا چیپست جدیدی برای ساعت‌های هوشمند بعدی هواوی طراحی شود و مصرف انرژی  بدون آنکه بازدهی پردازنده پایین آید، کاهش پیدا کند.

در حال حاضر ویژگی‌ های تعبیه شده روی ساعت‌ های هوشمند نظیر بلوتوث، روشنایی نمایشگر و سنور‌های مختلف موجب شده این پوشیدنی‌ها مصرف انرژی بالایی داشته باشند.

حال هواوی قصد دارد علاوه بر اینکه ویژگی‌های زیادی را از این گجت‌ها حذف نکند، قابلیت‌هایی نظیر دستیار هوش مصنوعی را هم به آنها اضافه کرده و عمر باتری بیشتری را برایشان فراهم کند.

این شرکت چند ماه پیش، مدل 2018 هواوی واچ 2 را معرفی کرد که نسبت به مدل قبلی پیشرفت هایی داشت و کاربر در صورت غیرفعال کردن 4G، می‌توانست یک روز و نیم از آن استفاده کند.

بنابراین رسیدن به هدف یاد شده می‌تواند کار مشکلی باشد و باید دید که کمپانی چینی چطور خواهد توانست گجتی این چنینی را بیافریند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی