ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویری زنده از موبایل میان رده ال جی Q9 همراه با نمایشگر 18:9

از سال گذشته میلادی بود که ال جی موبایل های میان رده سری Q را معرفی کرد اما بیراهه نیست اگر بگوییم که استراتژی عرضه این موبایل ها چندان موفق و پایدار نبوده است. در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۰

از سال گذشته میلادی بود که ال جی موبایل های میان رده سری Q را معرفی کرد اما بیراهه نیست اگر بگوییم که استراتژی عرضه این موبایل ها چندان موفق و پایدار نبوده است. در سال 2017 موبایل های ال جی Q6 و Q8 از راه رسیدند و اوایل امسال هم شاهد عرضه Q7 و مدل 2018 موبایل Q8 بودیم. گذشته از احتمال به اشتباه افتادن مشتریان، ال جی حالا برای عرضه مدلی دیگر تحت عنوان Q9 آماده می شود که اخیراً تصویری زنده از آن در فضای مجازی پخش شده است.

با نگاهی به تصویر پایین می توان به نتیجه رسید که Q9 قرار نیست قابلیت های چندان جدیدی ارائه کند. اسمارت فون مورد اشاره از طراحی معمول ال جی بهره مند شده و نمایشگرش، نسبت ابعادی معادل 18:9 دارد. با این حال و برخلاف پرچمداران اخیر کره ای ها، خبری از بریدگی در بخش بالایی نمایشگر نیست. بالاتر از نمایشگر و در حاشیه، اسپیکر جلویی به چشم می خورد و دوربین سلفی نیز اندکی آن طرف تر جا خوش کرده است. ضمناً بنابر شایعات تایید نشده، باید منتظر یک دوربین واحد در بخش پشتی باشیم و ال جی مجدداً از ترندهای اخیر صنعت موبایل فاصله گرفته است.

تصویر افشایی از موبایل ال جی Q9

گذشته از این تصویر، اطلاعات افشایی حاکی از آن هستند که باید منتظر موبایلی قوت گرفته از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 660 باشیم. 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات دستگاه به شمار می روند. باتری 3550 میلی آمپر ساعتی احتمالاً هرکسی را راضی خواهد کرد و اندروید 8.1 اوریو هم به صورت پیش فرض روی ال جی Q9 نصب خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی رسمی ال جی Q9 در دست نیست اما می دانیم که پرچمدار ال جی V40 تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد و شاید میان رده جدید کره ای ها هم حضوری هرچند کوتاه در مراسم معارفه V40 داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی