ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

طراحی جدید اوت‌لوک به زودی در دسترس کاربران نسخه ویندوز و وب قرار خواهد گرفت

مایکروسافت در پاییز سال گذشته از طراحی جدید سرویس ایمیل اوت‌لوک (Outlook) پرده برداشت و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، کاربران نسخه وب و ویندوز برنامه به زودی می‌توانند اوت‌لوک خود را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

مایکروسافت در پاییز سال گذشته از طراحی جدید سرویس ایمیل اوت‌لوک (Outlook) پرده برداشت و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، کاربران نسخه وب و ویندوز برنامه به زودی می‌توانند اوت‌لوک خود را به نسخه جدید بروزرسانی کنند. در اوت لوک جدید مایکروسافت بیشتر تمرکزش را روی کنترل شخصی‌سازی محیط برنامه گذاشته است.

در واقع خیلی از تغییرات ظاهری و ویژگی‌های جدید اختیاری هستند و اگر به دنبال یک رابط کاربری ساده‌تر بودید، می‌توانید هر کدام را که خواستید حذف کنید. کسانی هم که یک سیستم پیچیده‌تر می‌خواهند، می‌تواند آیتم‌های مورد نیازشان را به برنامه اضافه کرده و به تمام چیزهای لازم حالا در محیط خود اپ دسترسی داشته باشند.

به دنبال این تغییرات کاربران از نوار ناوربری سمت چپ سرویس نیز امکان مدیریت چندین حساب، دسترسی به فولدرها، تعویض جعبه‌های دریافت یا تقویم‌ها را دارند. بد نیست اضافه کنیم که مشابه آخرین نسخه جیمیل، برای استفاده از طراحی جدید اوت‌لوک خودتان دستی باید آن را فعال کنید.

البته اگر از تغییرات راضی نبودید باز می‌توانید به نسخه کلاسیک بازگردید. اوت لوک جدید از هفته آینده در دسترس کسانی که عضو برنامه Targeted Office هستند قرار گرفته و کاربران Targeted Release نیز در هفته‌های آتی قابلیت استفاده از این طراحی را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی