ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حجم مصرفی کاربران هیولا از این پس به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود

بازی‌های ویدیویی امروزی جزو پرحجم ترین محتویات موجود در اینترنت به حساب می‌آیند. بازی‌های بزرگ حجمی چند ده گیگابایتی دارند و دانلود بازی‌های کوچکتر هم دیگر لزوماً به کم دردسری سابق نیست. این موضوع درباره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

بازی‌های ویدیویی امروزی جزو پرحجم ترین محتویات موجود در اینترنت به حساب می‌آیند. بازی‌های بزرگ حجمی چند ده گیگابایتی دارند و دانلود بازی‌های کوچکتر هم دیگر لزوماً به کم دردسری سابق نیست. این موضوع درباره پلتفرم ایرانی هیولا هم مصداق دارد و محصولات عرضه شده در این فروشگاه دیجیتالی، می توانند بین چند صد مگابایت یا چند گیگابایت حجم داشته باشند.

طبیعی است که با خرید بازی‌های ویدیویی از چنین پلتفرمی، گیمرها باید سپس به دانلود و نصب آنها از طریق کلاینت هیولا بپردازند که برای مشترکین اینترنت های کم حجم، دردسرساز است. حالا روابط عمومی هیولا خبر داده که این فروشگاه به لیست اینترنت نیم‌بها اضافه شده و کاربران هیولا با خرید هر بازی، هنگام دانلود آن نیمی از بهای حجم مصرفی را می‌پردازند.

نکته مهم اینکه کاربران تمام سرویس دهندگان اینترنت خانگی و اپراتورهای اینترنت دیتا در این فهرست قرار دارند و می‌توانند منتظر محاسبه نیم‌بهای حجم مصرفی خود باشند.

هیولا پلتفرمی ایرانی برای خرید قانونی بازی‌های ویدیویی است که تا به امروز میزبان ده‌ها بازی ایرانی مانند مموراندا، ارتش‌های فرازمینی و 41148 بوده و لیست بازی‌های خارجی آن نیز به مرور پربارتر می‌شود. بعد از This War of Mine به همراه زیرنویس فارسی، بازی Sniper Ghost Warrior 3 تازه ترین عنوانی است که به هیولا اضافه شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

    هیولا دیگه چه دکون بازاریه!

  • Ali Rahimi
    Ali Rahimi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    و تا حالا می‌دونستید همراه اول دو برابر حجم از شما کم می‌کنه؟ آزمایش کنید فایل ده مگی دانلود کنید و با همراه اول چک کنید چقدر از بسته شما کم شده. چندین بار تست کردم، ۹۰ درصد موارد با دانلود ۱۰ مگ، ۲۰ مگ کم می‌شد.

  • Hs
    Hs | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    واقعا عجیبه واسم عجیبیه هستن کسایی که بخاطر بازی که میشه رایگان پیداش کرد وحتی با یک دهم قیمت خرید کلی هزینه کنن؟! پوست کلفت تر و حقه باز تر ازما خودمونیم

مطالب پیشنهادی