ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 6T احتمالاً به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود

بر اساس گزارش ها گوشی پرچمدار وان پلاس 6T احتمالاً در ماه اکتبر (اوایل پاییز) معرفی می شود. به تازگی تصاویری منتسب به جعبه این گوشی منتشر شده که خبر از حسگر اثر انگشت تعبیه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

بر اساس گزارش ها گوشی پرچمدار وان پلاس 6T احتمالاً در ماه اکتبر (اوایل پاییز) معرفی می شود. به تازگی تصاویری منتسب به جعبه این گوشی منتشر شده که خبر از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر می دهد.

این تصویر که در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده نشان لوگوی OnePlus 6T را با خود به همراه دارد و در بخشی از آن تصویر طرحی از گوشی به چشم می خورد. در بخش پایینی نمایشگر تصویری از یک اثر انگشت دیده می شود که در زیر آن جمله «Unlock The Speed» به چشم می خورد و احتمالاً این عبارت شعار وان پلاس 6T است. به این ترتیب می توان گفت شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستیم.

وان پلاس 6T

علاوه بر این به نظر می رسد حاشیه پایین نمایشگر بسیار باریک است و با نمایشگری تمام صفحه روبرو هستیم. در بخش بالایی بریدگی قطره ای شکل نمایشگر به چشم می خورد که ظاهراً یک دوربین را در خود جای داده است.

وان پلاس 6 فعلی (تصویر تیتر مطلب) از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پشت دستگاه بهره می برد. استفاده از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر قفل گشایی دستگاه را بیش از پیش آسان می کند.

وان پلاس 6T

همچنین باید اشاره کرد که تعبیه این حسگر در زیر نمایشگر تقریباً فناوری جدیدی به حساب می آید و در گوشی های معدودی از جمله ویوو X20 Plus UD، ویوو نکس و هواوی Mate RS پورشه دیزاین تعبیه شده است.

بر اساس گزارش ها قرار است وان پلاس 6T توسط اپراتور مخابراتی T-Mobile به عنوان اولین گوشی وان پلاس که به اپراتورهای ایالات متحده راه می یابد عرضه شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی احتمالاً 550 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی